Gravatar

#11 filmz-herskegut 20 år siden

Så blev det vist mig,

Kommer oprindeligt fra en lille landsby på det nordlige djursland, kaldet Stenvad - og ja! du husker rigtigt, vi har en stenhøj som prægede den danske 50kr seddel i en årrække :)

for 4 år siden flyttede jeg til smilets by, Århus - hvor jeg har fundet mig godt til rette :)

Vi har lige afsluttet Århus Festuge - og sikke en uge ;) godt jeg havde fri nogen af dagene.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#12 gi-jones 20 år siden

Århus V!
Ud ad Viborgvej og til venstre, når det lugter af shawarma.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 Herrguth 20 år siden

Boede først på Stevns på Sjælland (nærmere betegnet i den lille flække Store Heddinge), men flyttede så sidenhen til Haslev (tæt ved Næstved), hvor jeg læste til lærer.
Og nu bor jeg i Odense og arbejder som lærer...
Gravatar

#14 filmz-vassago 20 år siden

Oprindelig fra Holstebro-egnen, men er vokset op i og omkring Christiansfeld (byen med honningkagerne), flyttede derefter til Kolding et par år og derefter til smilets og de støjende mågers by Århus.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 filmz-herskegut 20 år siden

Shawarma, så er det vel oppe omkring Kvickly ? :) har engang i fuldskab lavet en hoax med pizzeria ejerne deroppe...
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#16 filmz-Dennis 20 år siden

Er oprindeligt fra Brønshøj (lejligheden kan man se et glimt af i Zappa).

via krogager-grindsted-esbjerg-KBH NV

Nu bor jeg i en lille by der hedder Vindinge uden for Roskilde.

Vi kan prale af at have Kirsten Sigaard boende og ja, hun giver stadig autografer. ;-)

DK´s smukkeste landsby

"Say hello to my little friend"
Gravatar

#17 elwood 20 år siden

Bosat i Egå for tiden lige bag den stor føtex ved brobjergvej, men jeg kalder mig nu selv Århusianer da jeg blev født derinde, og så er det også nemmer at sige noget om Århus, såsom Tv-2! Steffen Brandt.

Ved heller ikke om der er noget som hedder Egå-gænser, selv om min Faster påstår det, no´k mest for at drille mig, fordi jeg betragter mig selv som Århusianer.

#12 og hey Gi kryb til kors, du kommer jo fra det berygtede Lystrup 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 cyberzed 20 år siden

Helt oprindelig fra Klitmøller helt oppe i det nordvestlige Jylland for dem der ikke lige er stedkendt herovre :) Hver sommer bliver stedet overløbet af tyskere der skal surfe.

Derefter adskildelige år i Thisted uden at have rendt på Darklight så vidt jeg husker :) Brugt en masse tid sammen med diverse computer og filmgale folk, der helst skal høre film i en volumenklasse hvor der løber blod ud af ørerne :)

13 måneder i Næstved mens jeg gik til soldat.

6 måneder i Doboj / Bosnien

Derefter 2 år i Skive og så derefter her til Holstebronx. Hvor jeg stadig bor kørende på 3. år.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#19 filmz-Koenig 20 år siden

Stenstrup - 13KM fra Ringe, 13KM fra Svendborg!

Stenstrup blev oprindeligt lavet som en lille handelsby imellem Ringe og Svendborg. Den blev bygget af Romerne tilbage i år 367 e.Kr., herefter blev den så en slags militærstation for napol... nej vent! Stenstrup er bare et hul der skal fjernes... ingen historie, ingen betydning - kun dumme bonderøve der slår andre folk ned med jernstænger! fnys!

Hvor jeg dog savner KBH!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#20 Popeye 20 år siden

Æææsssbjerg - stedet hvor duften af fisk er.....overvældende.
...and then some

Skriv ny kommentar: