Jeg er født og opvokset i Odense , rent faktisk ved havnen. Er nu bosat i Seden, der nok er mest kendt for at Trine Dyrholm er født her. Seden ligger et spytkast fra Vollsmode, men på den anden side af Odense Å.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Info om byen Der er ingen der ved hvornår de første mennesker slog sig ned ved Nakskov. Det man med sikkerhed kan sige om området i forhistorisk tid er at det har været beboet, for der findes flere vidnesbyrd om liv i oldtiden. Der kan findes flintredskaber, og der er især i området omkring Kragenæs og Ravnsby mange høje og blandt disse et par jættestuer af anselig størrelse. Tættere på Nakskov findes dysser og gravhøje i Avnede og Torpe skove og enkelte i Branderslev og Langø
Well, er fra det flade og rolige Lolland. Bor i en flække nær Sakskøbing, ca. 3 km fra vandet. Jeg kan prale af at jeg bor tæt på en strand med Danmarks varmeste badevands temeratur.
Jeg bor så langt ude på landet at jeg ikke ved hvem min nabo er, at man kan spille heavy klokken lort om natten uden at nogen brokker sig, at jeg kan løbe nøgen rundt uden at politiet henter mig. At der er garanti for at man kan blve sneet inde om vinteren.
Praktisk talt bor jeg et sted hvor man kan opføre sig som en spasser UDEN at nogen ved af det.
Omegnens historie: "You make your own history". Har brillieret med at lave "egnens" første rock/metal festival "i vores egen baghave", har ca. 3 tønder at spasse ud på.
Ellers er jeg at se en del i Fredeicia, da kæresten går på musical akademiet der.
Har ikke fundet frem til endnu hvor jeg ENDELIGT skal slå mig ned, hvilket IKKE blir her. Men Lolland er basen for nu, her er masser af ro til at arbejde.
#15: Lidt længere ude. Bispehaven for at være præcis. Beton og spånplader, det er noget der holder. Man skal i øvrigt ikke lave pis med pizza-mafiaen. De er nogle skumle typer.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg er født på Lolland, men boede der vist kun 2-3 år. Så tog mine forældre mig med til Fyn og har så boet i Svendborg-området indtil sidste sommer (dog med en enkelt afstikker til Jylland et par år). Jeg bor nu i Odense.
Her i Odense har vi billig durüm og ca en million HCA-statuer, HCA-græsbilleder, HCA-plakater, HCA-bannere osv.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Er født og bosat i Fredericia. Vi har voldene og Den Danske Landssoldat. Desuden er Lonnie der engang i halvfemserne vandt det danske melodigrandprix med "Hallo, Hallo" herfra... Rimelig stolt! Udvandrer dog til KBH næste år...
født og opvokset i Esbjerg. Dog med en lille afstikker til Varde (Hvad gik der lige galt der?)
Hvad Esbjerg er kendt for ud, over små koldblodede dyr der lever i havet, aner jeg faktisk og jeg har endda arbejdet på turistkontoret :)
Er lige flyttet til Odense og kan kun nikke genkende til overforbruget af HCA ting. Har dog stadig ikke fundet de bille Durüm. Tror at man skal indvies for at få del af den glæde.
#21 lyspunkt 20 år siden
#22 filmz-Wacker 20 år siden
Info om byen
Der er ingen der ved hvornår de første mennesker slog sig ned ved Nakskov. Det man med sikkerhed kan sige om området i forhistorisk tid er at det har været beboet, for der findes flere vidnesbyrd om liv i oldtiden. Der kan findes flintredskaber, og der er især i området omkring Kragenæs og Ravnsby mange høje og blandt disse et par jættestuer af anselig størrelse. Tættere på Nakskov findes dysser og gravhøje i Avnede og Torpe skove og enkelte i Branderslev og Langø
Mere Info
Men nu bor jeg på amager
http://www.samarit.dk
#23 lasse78 20 år siden
Jeg bor så langt ude på landet at jeg ikke ved hvem min nabo er, at man kan spille heavy klokken lort om natten uden at nogen brokker sig, at jeg kan løbe nøgen rundt uden at politiet henter mig. At der er garanti for at man kan blve sneet inde om vinteren.
Praktisk talt bor jeg et sted hvor man kan opføre sig som en spasser UDEN at nogen ved af det.
Omegnens historie: "You make your own history". Har brillieret med at lave "egnens" første rock/metal festival "i vores egen baghave", har ca. 3 tønder at spasse ud på.
Ellers er jeg at se en del i Fredeicia, da kæresten går på musical akademiet der.
Har ikke fundet frem til endnu hvor jeg ENDELIGT skal slå mig ned, hvilket IKKE blir her. Men Lolland er basen for nu, her er masser af ro til at arbejde.
#24 nakalay 20 år siden
#25 gi-jones 20 år siden
#15: Lidt længere ude. Bispehaven for at være præcis. Beton og spånplader, det er noget der holder.
Man skal i øvrigt ikke lave pis med pizza-mafiaen. De er nogle skumle typer.
#26 lagoni 20 år siden
Her i Odense har vi billig durüm og ca en million HCA-statuer, HCA-græsbilleder, HCA-plakater, HCA-bannere osv.
#27 filmz-mara 20 år siden
Vi har voldene og Den Danske Landssoldat. Desuden er Lonnie der engang i halvfemserne vandt det danske melodigrandprix med "Hallo, Hallo" herfra... Rimelig stolt!
Udvandrer dog til KBH næste år...
#28 Scherlund 20 år siden
Hvad Esbjerg er kendt for ud, over små koldblodede dyr der lever i havet, aner jeg faktisk og jeg har endda arbejdet på turistkontoret :)
Er lige flyttet til Odense og kan kun nikke genkende til overforbruget af HCA ting. Har dog stadig ikke fundet de bille Durüm. Tror at man skal indvies for at få del af den glæde.
#29 Razzia 20 år siden
#30 MuManden 20 år siden