#48: Vi kan da sikkert godt lave en indsamling, så der bliver råd til at din kone kan få sin egen profil.
Jeg er i øvrigt født på Riget, opvokset i Allerød, flyttede til Nørrebro for 8 år siden, og bor i dag i Vanløse, som desværre prismæssigt er det nye Valby.
Jeg er født i den lille flække Langeskov på Fyn. Familien flyttede så til Ullerslev, hvorefter vi havnede i Nyborg. Herefter flyttede jeg til Svendborg, hvor jeg boede i 6 år, nappede så et år i København og er nu fast bosiddende i Hans Christians by, Odense.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg er fra Tvis. Ikke nogen stor, eller kendt by. Bortset fra hvis man går op i herrehåndbold.
I øvrigt boede min mor i en gård ved Tvis mølle. Det var faktisk en gammel herregård. Det var også der Tvis kloster engang lå. Det var oprettet af Prins Buris. Han boede i området i 11 hundrede tallet. Jeg vil ikke skrive for meget om det, andet end at han var en rigmelig kendt historisk figur.
#51 myggen 20 år siden
Jeg er i øvrigt født på Riget, opvokset i Allerød, flyttede til Nørrebro for 8 år siden, og bor i dag i Vanløse, som desværre prismæssigt er det nye Valby.
#52 Yoda 20 år siden
#53 dvjik 20 år siden
Ikke nogen stor, eller kendt by. Bortset fra hvis man går op i herrehåndbold.
I øvrigt boede min mor i en gård ved Tvis mølle. Det var faktisk en gammel herregård. Det var også der Tvis kloster engang lå. Det var oprettet af Prins Buris. Han boede i området i 11 hundrede tallet.
Jeg vil ikke skrive for meget om det, andet end at han var en rigmelig kendt historisk figur.
#54 myggen 20 år siden
#55 Yoda 20 år siden
Næh, så slemt stod det nu ikke til. Nyborg er andet end statsfængsel og jernbanemiljø ;-)
#56 davenport 20 år siden
#57 myggen 20 år siden
#58 Yoda 20 år siden
Jeps. De glade Saybia gutter har trådt deres barnesko i Nyborg.
#59 davenport 20 år siden
#60 Yoda 20 år siden
Ja, men de ser altid så glade ud, når de bliver interviewet - specielt ham den tykke forsanger!