Gravatar

#51 myggen 20 år siden

#48: Vi kan da sikkert godt lave en indsamling, så der bliver råd til at din kone kan få sin egen profil.

Jeg er i øvrigt født på Riget, opvokset i Allerød, flyttede til Nørrebro for 8 år siden, og bor i dag i Vanløse, som desværre prismæssigt er det nye Valby.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#52 Yoda 20 år siden

Jeg er født i den lille flække Langeskov på Fyn. Familien flyttede så til Ullerslev, hvorefter vi havnede i Nyborg. Herefter flyttede jeg til Svendborg, hvor jeg boede i 6 år, nappede så et år i København og er nu fast bosiddende i Hans Christians by, Odense.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#53 dvjik 20 år siden

Jeg er fra Tvis.
Ikke nogen stor, eller kendt by. Bortset fra hvis man går op i herrehåndbold.

I øvrigt boede min mor i en gård ved Tvis mølle. Det var faktisk en gammel herregård. Det var også der Tvis kloster engang lå. Det var oprettet af Prins Buris. Han boede i området i 11 hundrede tallet.
Jeg vil ikke skrive for meget om det, andet end at han var en rigmelig kendt historisk figur.
Gravatar

#54 myggen 20 år siden

#52: "hvorefter vi havnede i Nyborg" - i min verden betyder det en tur i Statsfængslet :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#55 Yoda 20 år siden

Næh, så slemt stod det nu ikke til. Nyborg er andet end statsfængsel og jernbanemiljø ;-)

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#56 davenport 20 år siden

Ja, der er da Sabyia, er der ikke? :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#57 myggen 20 år siden

I know, jeg er bare arbejdsskadet :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#58 Yoda 20 år siden

Jeps. De glade Saybia gutter har trådt deres barnesko i Nyborg.
Gravatar

#59 davenport 20 år siden

Glade gutter? Jeg synes altid de klynker :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#60 Yoda 20 år siden

Ja, men de ser altid så glade ud, når de bliver interviewet - specielt ham den tykke forsanger!

Skriv ny kommentar: