Har lige tjekket AllPosters.com, men deres shipping rate er højere end prisen på en plakat, så er der nogle som kender nogle gode sider, der har et stort udvalg, til fornuftige priser?
What happened last night? Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
For et par ugers tids ledte jeg efter nogle bestemte plakater, og fandt dem kun på denne engelske side www.moviemarket.co.uk. Priserne er måske ikke de billigste, men udvalget er pænt godt, og forsendelse koster i hvert fald ikke så meget som på Allposters.com. Måske er det noget du kan bruge?
#1: Har du kigget på dvdoo.dk eller moviemerchandise.dk???
#3: Undskyld jeg blander mig, men har du overhovedet læst hvad #1 skrev, eller konstaterer du bare at allposters virkelig er for dyrt og for langsomt??? ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#1: Hvad er det for plakater du søger? Hvis det ikke er sjældne plakater, så kunne du jo kigge forbi kæden Avanti - som altid har mange plakater, og til billige penge. Jeg købte for ikke så længe siden en stak, og de kostede ikke mere end 30,- stykket.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Posterland på strøget, der fandt jeg dem jeg ledte efter. Posterland.com, som er en engelsk/amerikansk side, har vist også plakater til en $5-6, men jeg ved ikke hvad forsendelse koster der..
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#1 filmz-The-Real-1 22 år siden
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#2 Michael Andersen 22 år siden
#3 inflector 22 år siden
#4 azathoth 22 år siden
#3: Undskyld jeg blander mig, men har du overhovedet læst hvad #1 skrev, eller konstaterer du bare at allposters virkelig er for dyrt og for langsomt??? ;)
#5 inflector 22 år siden
#6 azathoth 22 år siden
#7 inflector 22 år siden
#8 filmz-vassago 22 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..