Nu har jeg ellers sidet og glædet mig til at se en lækker Elisha Cuthbert I filmen Girl next Door, Men den drøm fik jeg da skydt i stykker , da jeg idag opdager at den ikke er af finde på nogle release lister hverken på IMDB eller Filmz.dk . Hvad er det for noget ?! Er det kun mig der hungre efter noget smukt kød på de danske Biograf Lærreder.. der må Gøres Noget! Man Skulle jo næsten danne en fælles Folkefront For af Få den tilbage
Ja har også lige set at den er fjernet fra release i DK's biografer. Så den ellers til en premiere surprise i Imperial for et halvt års tid siden og den var faktisk overraskende god og sjov. Helt sikkert en værdig ungdomskomedie til de danske biografer, og egentlig lidt mærkeligt den er slettet når der nu ellers kommer så mange andre skod ungdomskomedier op idag!!! hmmm....
Filmen er oversat og venter på release - jeg mener, at der andetsteds på forum blev nævnt en dato i primo 2005.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg så den også i Juli-måned til en marathon-nat i Næstved Bio, hvor den var surprise-film... Den var rigtig sjov og god, ret overraskende, for det havde jeg ikke forventet!
#1 21 år siden
Er I Med mig derude. Folkz
#2 filmz-happyhansen 21 år siden
#3 filmz-yoshimura 21 år siden
#4 Zelle 21 år siden
Jeg syntes ligesom #2, at den rent faktisk var meget sjov og klart i den bedre ende af ungdomskomedier...
#5 filmz-vassago 21 år siden
#6 21 år siden
#7 Herrguth 21 år siden
Den var rigtig sjov og god, ret overraskende, for det havde jeg ikke forventet!