Gravatar

#1 Åkepool 14 år siden

Jeg har længe godt kunne tænke mig, at "Et skud fra hjertet" blev udgivet på dvd.

Er der et bestemt sted man kan spørge om en udgivelse er på vej, eller måske presse/true dem til det. jeg synes snart at jeg ser samtlige "gamle" danske film på diverse dvd-hylder hos Fona, TP, Stereo studio og what have we. bare lige med undtagelse at "Et skud fra hjertet".

En eller anden træd til med hjælp, tak :)

Og så skal det selvfølgelig lige passe, at der er en der skriver, at den har man da kunne få i Fona for 50,- i flere år.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2 Åkepool 14 år siden

Ingen der kan hjælpe?
Gravatar

#3 Åkepool 14 år siden

Edit - dobbeltpost.
Gravatar

#4 chandler75 14 år siden

Jeg er ikke helt sikker på, hvad spørgsmålet er... Søger du et sted, hvor man kan finde planlagte releases, eller spørger du efter, hvor man skal forhøre sig omkring ting, man gerne vil have udgivet?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 Antlion 14 år siden

Umiddelbart skal du aldrig have forhåbninger om, at diverse danske klassikere bliver udgivet. På denne side (link) kan du se nogle efterspurgte danske titler, hvor 7 altså har stemt på "Et skud fra hjertet". Intet tegner på en fremtidig udgivelse.

Metronome Video udgav i sin "Et skud fra hjertet" på udlejnings VHS så vidt jeg husker, men det bliver meget svært at opspore denne udgivelse!
Gravatar

#6 Highland Park 14 år siden

Jeg foreslår, at du skriver til de gæve gutter hos AWE:
http://www.anotherworldent.com/index.php?n=contact
Hvis ellers det er muligt at skaffe rettighederne etc., kunne de formentlig godt finde på at udgive den. Jeg regner dog med, at de allerede har overvejet muligheden.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 Antlion 14 år siden

Highland Park (6) skrev:
Jeg foreslår, at du skriver til de gæve gutter hos AWE:
http://www.anotherworldent.com/index.php?n=contact
Hvis ellers det er muligt at skaffe rettighederne etc., kunne de formentlig godt finde på at udgive den. Jeg regner dog med, at de allerede har overvejet muligheden.

Sandrew Metronome var distributøren og ejer, så vidt jeg kan se, nu rettighederne.
Gravatar

#8 Åkepool 14 år siden

#4 - Both.

#5 - Helt sikkert noget af det rigtige der. Der skal jeg lige oprette mig og stemme.

#6 - Dem kontakter jeg også lige og ser hvad de siger.

#7 - Og mon ikke jeg også lige skal kontakte SM på et tidspunkt.

Mange tak for jeres input, jeg håber det ender med en dvd-udgivelse.

Skriv ny kommentar: