Næh ... men jeg har så heller ikke tjekket posten eller noget.
Til gengæld skal jeg flytte den 1. maj ... for 11. gang på 10 år ...
Når man har flyttet mere end 2 gange på 2 år, så finder man ud af, at man ikke skal pakke kasserne ud. Man skal derimod lade dem være i fred, indtil man mangler noget fra en af dem. Det noterer man sig så, og putter det i en anden kasse til næste gang. Efter fire eller fem flytninger har man så et par kasser med "must have", dobbelt så mange med "nice to have" og resten er sådan cirka affald.
Nu har jeg så bare aldrig været smart nok til at benytte mig af dette system, men jeg er sikker på, det vil gøre livet meget nemmere.
Og jeg er lidt skuffet, for min dvd-samling kan ikke engang fylde bunden ud på en flyttekasse, når de står på højkant.
"Når jeg bliver stor, vil jeg have en film-samling der fylder mindst fem flyttekasser."
Jeg har også efterhånden boet en del steder, og jeg har også opgivet alt det med pynte genstande and stuff, man gider simpelthen ikke og pakke det ned og ud, og ned og ud...
Det skal som regel have en funktion for at eksistere i min verden...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#41 filmz-Martin Schou 21 år siden
Til gengæld skal jeg flytte den 1. maj ... for 11. gang på 10 år ...
Når man har flyttet mere end 2 gange på 2 år, så finder man ud af, at man ikke skal pakke kasserne ud. Man skal derimod lade dem være i fred, indtil man mangler noget fra en af dem. Det noterer man sig så, og putter det i en anden kasse til næste gang. Efter fire eller fem flytninger har man så et par kasser med "must have", dobbelt så mange med "nice to have" og resten er sådan cirka affald.
Nu har jeg så bare aldrig været smart nok til at benytte mig af dette system, men jeg er sikker på, det vil gøre livet meget nemmere.
Og jeg er lidt skuffet, for min dvd-samling kan ikke engang fylde bunden ud på en flyttekasse, når de står på højkant.
"Når jeg bliver stor, vil jeg have en film-samling der fylder mindst fem flyttekasser."
Til gengæld har jeg 35 kilo bøger ...
#42 DarkLight 21 år siden
#43 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
BTW we are 36 og 44 ... Gooooosh we feel old !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#44 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg kender det ;)
Jeg flytter i morgen til det 18. sted på mine 29 år, så jeg kan efterhånden også pakke flyttekasser i søvne.
#45 cyberzed 21 år siden
#46 filmz-vassago 21 år siden
Det skal som regel have en funktion for at eksistere i min verden...
#47 filmz-Alex De Large 21 år siden
#48 Morbid 21 år siden
#49 filmz-maban 21 år siden
hvad hvis man har boet på gaden i forskellige papkasser, gælder det så også? havde en mindre periode :)
#50 El vez 21 år siden