Er mere eller mindre stamkunde hos Fona 2000. De har et rigtigt stort udvalg til særdeles fornuftige priser. Ellers bliver der købt via CDON og amazon.
Søger på mcdvd.dk og så bliver det som regel til DVDPacific, Amazon.co.uk og Axelmusic, men klart mere Amazon.co.uk efter pundet er faldet og dollaren steget. Og DVDPacific er også blevet sløve med deres afsendelser. DVDStrax har gode tilbud indimellem og så har de mange interessante skandinaviske udgivelser på BD. Play har jeg droppet, siden PestDK, knaldede en forsendelse i tolden, som dog blev returneret og sendt igen ... øv bøv bussemand :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har brugt Amazon en del de sidste måneder fordi Play conervion til Euro har været stygt fordyrende - det begynder at se lidt bedre ud når pundet er steget.
Jeg har endnu ikke haft problemer med det og det er også den primære grund til at Play.com, by far, er det sted, jeg har købt flest film i det sidste lange stykke tid.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#16 troede jeg ikke virkede mere. Synes det var oppe at vende i forumet på et tidspunkt, der sagde folk at de fik mails fra Play hvor de blev bedt om at ændre adressen.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#11 Innocens 16 år siden
#12 sluppermand 16 år siden
#13 MuManden 16 år siden
Play.com har jeg også brugt meget, men sidste(omkring jul) gang kom der lige 189,- oven i prisen pga PostDK, siden har jeg ikke brugt dem.
#14 filmz-Bruce 16 år siden
#15 jessup 16 år siden
#16 rockysds 16 år siden
Country = England, Denmark i adressefeltet.
Jeg har endnu ikke haft problemer med det og det er også den primære grund til at Play.com, by far, er det sted, jeg har købt flest film i det sidste lange stykke tid.
#17 MouseMickey 16 år siden
#18 rockysds 16 år siden
#19 MouseMickey 16 år siden
#20 Eserage 16 år siden