Gravatar

#1 filmz-bigemaster666 16 år siden

jeg køber den i fona og stero studiet i viborg inegen andre steder
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#2 Ericmase 16 år siden

#1 Jeg køber dem lidr forskellige steder som Hillerød, Lyngby, København og andre steder i sjælland. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 Skeloboy 16 år siden

Hovedsaglig Play, af og til Amazon, sjældent DVDpacific, og Stereo Studio i Odense
Gravatar

#4 jessup 16 år siden

play,The Hut, amazon, DVDpacific.

Div. tigerbutikker, TP, Fona 2000
This is just until June
Gravatar

#5 fubar 16 år siden

For det meste ved play. Ellers Stereo Studio, TP og Fona. Er der tale om mere sjældne udgivelser, så handler jeg hos dvdpacific, amzon og over ebay.
Gravatar

#6 Kruse 16 år siden

Stereo Studie, Tiger, Play.com og diverse andre netbutikker.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 kasperfmn 16 år siden

Fona 2000 i København har ofte mange super gode tilbud som ikke kan findes magen til andre steder. Derudover så køber jeg generelt de steder som har gode sager på tilbud, som CDON.dk. De fleste andre danske filmsider som man kan købe fra, har dog alt for ofte de samme ting som CDON eller butikkerne, men bare meget dyrer, så det kan jeg ikke anbefale.
Gravatar

#8 MOVIE1000 16 år siden

Stereo studio, Blockbuster, Bogormen, Kvickly, Bilka der hvor det er billigst

de steder jeg har nævnt ligger i Esbjerg
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 BN 16 år siden

Bilka ... for dér er nyudkomne dvd'er sat 30-60 kr. ned i forhold til normalprisen den første uge. Derudover benytter jeg mig af de ofte vildt gode tilbud hos TP marked og dvdoo.dk, samt - lidt sjældnere - cdon.com.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 frankdrebin 16 år siden

Jeg køber næsten kun i Stereo Studie.. Jeg er en sucker for deres "3 for 100 kr", "3 for 150 kr" etc. tilbud ;)

Skriv ny kommentar: