Gravatar

#11 filmz-yoshimura 19 år siden

#9 De steder, hvor jeg har skrevet, at de nedskriver forsendelsesværdien eller at de sender via en postboks i Europa, skulle det være så godt som sikkert, at du ikke skal betale told og moms (jeg har endnu ikke været uheldig). De andre steder er det bare om at holde sig under de magiske 80,- eller krydse fingre og håbe på det bedste, men både layoyo og thainetcity har masser af film, der koster under 50,-. Spørgsmålet er så, hvor interesseret du er i asiatiske film, for det er nok kun dem, det kan betale sig at købe hos dem.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 filmz-makaveli 19 år siden

cool... :D
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#13 davenport 19 år siden

Jeg bruger cd-wow og loaded247.com, fordi de tager Visa Electron. (Det må jeg nemlig kun få for min bankrådgiver!!)

Der er altid mange gode tilbud. - tjek det ud.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 filmz-Munk 19 år siden

Derudover kan eBay og The DVDetective også anbefales hvis du bl.a. skal skaffe sjældne eller specielle udgaver..

Til engelske kan du også finde nogle på Amazon, men tjek gerne de andre steder først..
Til tyske film kigger jeg oftest efter hos det tyske Amazon, mens franske film kan findes hos fnac og sjovt nok også hos fransk Amazon!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#15 filmz-yoshimura 19 år siden

Det ufede ved amazon.co.uk. .de og .fr er jo så bare, at de smider dansk moms oven i prisen, uanset hvor lidt eller hvor meget man køber, så det er sjældent, det kan betale sig at handle hos dem. Vil man handle tyske film, kan man eventuelt prøve www.yatego.com De har ikke vildt mange film, men de er forholdsvis billige.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#16 filmz-matt_bender 19 år siden

Forresten, hvis man kan tåle at dvd'erne er brugte, så kan det godt betale sig at kigge ind i Blockbuster. Købte forleden "Goodbye! Lenin" derinde til en sølle 20'er! Priserne varierer dog godt nok, men der var dog en del andre interessante film i og omkring samme pris-klasse.

Dvd'en virker fint, og coveret er jo stort set næsten som nyt.
That rug really tied the room together.
Gravatar

#17 filmz-yoshimura 19 år siden

#16 Men der står garanteret "LEJEFILM" på coveret :o(
Gravatar

#18 lyspunkt 19 år siden

#17 Det gjorde den nu også på den udgave af "Big Fish" jeg købte hos Stereo Studio i Odense, og den var da ny. Men skidt, det er filmen der er det vigtigste for mig.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#19 filmz-matt_bender 19 år siden

#17 Jo det er der rigtigtnok, men det er klart til at leve med for mit vedkommende!
That rug really tied the room together.
Gravatar

#20 Slettet Bruger [1144406567] 19 år siden

Jeg køber hos Stereo Studio i Aalborg og på nettet er det Amazon, Cd-Wow, DVDoo & Laserdisken

Skriv ny kommentar: