Mon ikke [url=www.play.com]play[/url] [url=www.dvdsoon.com]DVDsoon[/url] og Choicesdirect er noget af de udelandske jeg bruger mest. Jeg har dog også brugt [url=www.dvdoo.dk]DVDoo[/url] i DK en gang i mellem.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Jeg køber som regel i Stereo Studie i Odense! Lækkert stort udvalg, og man finder næsten atlid en del fede film til små penge. Er dog ikke den der køber flest film, og venter stort set altid med at købe en DVD til prisen kommer nok ned. Men kan da afsløre at min seneste køb var disse tre film, der gik under det velkendte 3 for 100 kr. tilbud:
Requiem For A Dream Cop Land The Big Lebowski
Af noget større kvalitet, end de film man sædvanligvis finder i kurven med 3 for 100 i f.eks. Bilka :)
#5 Jeg synes ellers, at axel har et ret godt udvalg, men ellers har jeg også gode erfaringer med alle de steder, der er nævnt herover. Derudover har jeg selv haft stor glæde af at benytte:
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#7 Det vil jeg så vælge at betraget som en mindre overdrivelse ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-makaveli 19 år siden
#2 lyspunkt 19 år siden
#3 DarkLight 19 år siden
#4 filmz-matt_bender 19 år siden
Men kan da afsløre at min seneste køb var disse tre film, der gik under det velkendte 3 for 100 kr. tilbud:
Requiem For A Dream
Cop Land
The Big Lebowski
Af noget større kvalitet, end de film man sædvanligvis finder i kurven med 3 for 100 i f.eks. Bilka :)
#5 filmz-makaveli 19 år siden
#6 filmz-yoshimura 19 år siden
www.dvdfromkorea.com (nedskriver forsendelsesværdien)
www.koreandvds.com
www.layoyo.com (hongkong)
www.dvdimport.com (usa - sender via europæisk postboks)
www.dvdpacific.com (usa - nedskriver forsendelsesværdien)
www.thainetcity.com (hvis du skulle være interesseret i thai-film som Ong Bak og Born to Fight)
Det må vist være dem, jeg bruger mest.
#7 filmz-makaveli 19 år siden
#8 filmz-yoshimura 19 år siden
#9 filmz-makaveli 19 år siden
hva siger tolden til disse hjemmesider?
#10 filmz-makaveli 19 år siden