Gravatar

#1 filmz-makaveli 19 år siden

Jeg køber film på www.axelmusic.dk... er der nogen steder der er værd og prøve og i kan anbefale?
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#2 lyspunkt 19 år siden

Mon ikke [url=www.play.com]play[/url] [url=www.dvdsoon.com]DVDsoon[/url] og Choicesdirect er noget af de udelandske jeg bruger mest. Jeg har dog også brugt [url=www.dvdoo.dk]DVDoo[/url] i DK en gang i mellem.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#3 DarkLight 19 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 filmz-matt_bender 19 år siden

Jeg køber som regel i Stereo Studie i Odense! Lækkert stort udvalg, og man finder næsten atlid en del fede film til små penge. Er dog ikke den der køber flest film, og venter stort set altid med at købe en DVD til prisen kommer nok ned.
Men kan da afsløre at min seneste køb var disse tre film, der gik under det velkendte 3 for 100 kr. tilbud:

Requiem For A Dream
Cop Land
The Big Lebowski

Af noget større kvalitet, end de film man sædvanligvis finder i kurven med 3 for 100 i f.eks. Bilka :)
That rug really tied the room together.
Gravatar

#5 filmz-makaveli 19 år siden

Jeg ved bare ikke hvilke film jeg skal købe længere... axel er blevet kedeligt!!
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 19 år siden

#5 Jeg synes ellers, at axel har et ret godt udvalg, men ellers har jeg også gode erfaringer med alle de steder, der er nævnt herover. Derudover har jeg selv haft stor glæde af at benytte:

www.dvdfromkorea.com (nedskriver forsendelsesværdien)
www.koreandvds.com
www.layoyo.com (hongkong)
www.dvdimport.com (usa - sender via europæisk postboks)
www.dvdpacific.com (usa - nedskriver forsendelsesværdien)
www.thainetcity.com (hvis du skulle være interesseret i thai-film som Ong Bak og Born to Fight)

Det må vist være dem, jeg bruger mest.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 filmz-makaveli 19 år siden

cool.... axel har et stort udvalg, men jeg tror at jeg har købt næsten alt hvad der er der inde--- :)
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 19 år siden

#7 Det vil jeg så vælge at betraget som en mindre overdrivelse ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 filmz-makaveli 19 år siden

hva siger tolden til disse hjemmesider?
Gravatar

#10 filmz-makaveli 19 år siden

ja ok :) men næsten!! ;)

Skriv ny kommentar: