Gravatar

#1 filmz-Onique 23 år siden

Hvor køber i plakater henne? Mere specifikt, nogen der kender et billigt sted man kan finde den nye Matrix plakat?
If you prick us, do we not bleed? If you poison us, do we not die?
Gravatar

#2 Ivse 23 år siden

Jeg har købt et par stykker ved dvdoo.com... Men om de lige har den nye Matrix ved jeg ikke? Men et hurtigt gæt kunne måske være posters.com eller posters.co.uk
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#3 DarkLight 23 år siden

Et super sted. (Ligger i Århus, så der er mulighed for selv at hente)
http://www.moviemerchandise.dk/
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 Ju9or 23 år siden

Hmm...
I Sønderbronx plejer de gerne at hænge nogle af de nye film-plakater op i de busskure (de nye af glas) der står rundt omkring. Med en 8mm topnøgle kan man åbne enten den ene eller anden side af "plakat-søjlen". Glaslågen åbner fino fino v.h.a. et par gascylindere og derefter kan man tage plakaten ud, rulle den sammen og lukke for skuret igen. No problemo. Billig plakat der er dejlig stor. Så hvis man kan leve med at man skal være først til mølle for at få de gode, og at der er en lille notits i bunden af plakaten om hvornår den har premiere, så er der dømt fede plakater... :)
Gravatar

#5 chandler75 23 år siden

filmz.dk tager naturligvis afstand fra enhver form for opfordring til kriminalitet - også selvom det gælder fede plakater!
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 filmz-vassago 23 år siden

lol, - - - jeg mener selvfoelgelig, at det maa man da ikke...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 filmz-dummy 23 år siden

dvdoo.com plejer at have en masse fantastiske plakater, muligvis til lidt pebrede priser, men til gengæld har de også ting som Godfather osv.

et kig værd!
Gravatar

#8 Ju9or 23 år siden

#5 chandler75
Er det kriminelt at hjælpe "plakat-nedtageren" med at gøre hans arbejde? :o)

Skriv ny kommentar: