Her på filmz er vi jo mange der har en forkærlighed til Disneys mange film, serier, musik osv. Det gælder også for mig selv, og det gør at jeg har sat mig den målsætning at jeg i løbet af nogle år gerne vil have fremskaffet mig en komplet Walt Disney Klassikere samling.
Men er jeg den eneste der har fået den tossede idé, eller er i flere derude?
Indtil videre har jeg 27 af 44 stående på hylden.
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Jeg ville bestemt ikke have noget i mod en komplet samling, men jeg vil have dem i dnakse udgaver (i det mindste med dansk tale og tekst, så nogle australske udgaver fungere også). Det vil sige at jeg indtil videre ikke kan få en komplet samling det slet ikke er dem alle der er udkommet i danske udgaver.
Desuden køber jeg kun dem, jeg synes er gode. Det er ikke dem alle de er prisen værd. Men jeg er Disney-fan, så jeg har også en del. Jeg har omkring 25 Disney-film (inkl. ikke-klassikere).
Jeg har en (1), "The Lion King", på laserdisc. Jeg regner ikke med at køre andre end den, fordi de er selvfølgelig ganske underholdende, men jeg får normalt ikke set dem mere end én gang og så er det lidt spild af penge at købe dem.
Jeg har alle dem med gul baggrund på Disneydvd samt de danske platinudgaver, der er kommet:
Sakset fra disneydvd (platinudgaver): 2001 Snehvide, klassiker nr. 1 2002 Skønheden og udyret, klassiker nr. 30 2003 Løvernes konge, klassiker nr. 32 2004 Aladdin, klassiker nr. 31 2005 Bambi, klassiker nr. 5 2005 Askepot, klassiker nr. 12 2006 Lady og vagabonden, klassiker nr. 15
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Jeg havde engang en udmærket samling, men da kæresten og jeg gik fra hinanden, syntes hun, at hun skulle have tegnefilmene, så nu har jeg ingen.
Nu kan jeg ikke rigtigt beslutte mig til, om jeg skal begynde at samle forfra, eller jeg skal satse på at finde en kæreste med en ordentlig stak WD-film (som om det ikke er svært nok at finde én uden at opstille (flere) kriterier).
I øvrigt mener jeg også, at det bør være med dansk tale, så børn kan have større glæde af filmene.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#1 filmz-Munk 19 år siden
Men er jeg den eneste der har fået den tossede idé, eller er i flere derude?
Indtil videre har jeg 27 af 44 stående på hylden.
- Steve Carell
#2 Slettet Bruger [2349822505] 19 år siden
Desuden køber jeg kun dem, jeg synes er gode. Det er ikke dem alle de er prisen værd. Men jeg er Disney-fan, så jeg har også en del. Jeg har omkring 25 Disney-film (inkl. ikke-klassikere).
#3 filmz-Kadann 19 år siden
#4 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#5 filmz-lbw 19 år siden
Sakset fra disneydvd (platinudgaver):
2001 Snehvide, klassiker nr. 1
2002 Skønheden og udyret, klassiker nr. 30
2003 Løvernes konge, klassiker nr. 32
2004 Aladdin, klassiker nr. 31
2005 Bambi, klassiker nr. 5
2005 Askepot, klassiker nr. 12
2006 Lady og vagabonden, klassiker nr. 15
#6 filmz-Narniabæver 19 år siden
Dinosaur
Kejserens Nye Flip
Løvernes Konge
#7 Winniepooh 19 år siden
#8 Yoda 19 år siden
Desværre er der et hul i min "Walt Disney Treasures" serie, hvor jeg mangler "Mickey Mouse in Black & White - Vol. 1" og "Disneyland" :-(
#9 filmz-jackjazz 19 år siden
Nu kan jeg ikke rigtigt beslutte mig til, om jeg skal begynde at samle forfra, eller jeg skal satse på at finde en kæreste med en ordentlig stak WD-film (som om det ikke er svært nok at finde én uden at opstille (flere) kriterier).
I øvrigt mener jeg også, at det bør være med dansk tale, så børn kan have større glæde af filmene.
//JackJazz
#10 Slettet Bruger [2349822505] 19 år siden