"We are the MTV-generation, dad. We cant remember what happend yesterday.." :)
Jeg har ingen anelse. Min første filmoplevelse, som jeg husker tydeligt, var ET i ´83, men min mor tog mig med i biografen hver søndag, da jeg var lille. Jeg er fra 1975 så der er blevet set en del gennem årene. Mit første klare billede af, at have set en film i fjernsynet, var Star Wars, hvor jeg glædede mig så meget, at jeg havde ondt i maven hele dagen. (Det var en lørdag, kan jeg huske)
Men jeg tør ikke gætte på hvor mange, og bare svare: en hel del!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmfan 19 år siden
#12 Yoda 19 år siden
Jeg skriver naturligvis både produktionsår og det år, hvor jeg har set filmen. ;-)
#13 filmz-sanjo 19 år siden
#14 elwood 19 år siden
Men aj jeg har heller ikke styr på alle mine film, jeg kan ikke huske så langt tilbage præcist hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 MuManden 19 år siden
Er det muligt om du kan uploade bare et lille stykke af nørderiget?
Måske det kan give noget inspiration til selv at lave noget i den retning.
#16 Morbid 19 år siden
Har absolut ingen anelse om hvor mange jeg har set i alt. 1500 måske.
#17 filt 19 år siden
#18 SpielbergFreak 19 år siden
#19 davenport 19 år siden
Jeg har ingen anelse. Min første filmoplevelse, som jeg husker tydeligt, var ET i ´83, men min mor tog mig med i biografen hver søndag, da jeg var lille. Jeg er fra 1975 så der er blevet set en del gennem årene.
Mit første klare billede af, at have set en film i fjernsynet, var Star Wars, hvor jeg glædede mig så meget, at jeg havde ondt i maven hele dagen. (Det var en lørdag, kan jeg huske)
Men jeg tør ikke gætte på hvor mange, og bare svare: en hel del!
#20 Yoda 19 år siden
Filmnørd, ja! Men jeg er desværre ikke nørd nok til at vide, hvordan man uploader - desværre.
Men jeg holder min excel-liste ret simpel. Den består af syv felter, der fra venstre starter med:
1) Titel (org. titel med rød bagefter)
2) Instrukrør
3) Årstal
4) Land
5) Genre
6) Grading
7) Årstal, hvor jeg første gang så filmen