Jeg så mine første film i DSB biografen. Min bror tog mig med som 3 og 4 årig og så Hopalong Cassidy og Gøg og Gokke. Kan mærkeligt nok faktisk huske biografen endnu. Kunne have været fedt at have skrevet det ned allerede fra dengang, men jeg kunne kun skrive kruseduller :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Mine filmoplevelser som barn er komplet identiske med dine. Jeg er født i '85 - 10 år efter dig - og min første biografoplevelse, som jeg husker, er E.T. i '93 - 10 år efter dig :)
Jeg kan heller ikke huske hvor mange jeg har set, men det er mange, rigtig mange - som barn havde jeg overhovedet ikke kritisk sans, så alt blev bare lejet, og når mine forældre skulle noget, så var det stensikkert, at der altid blev inviteret en kammerat hjem, samt lejet en barnepige og 3 VHS'er...
Nu ser jeg nok en 5-10 film i ugen, så den tæller stadig :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#25 jeg ved ikke det må være påsken jeg synes bare det her lyder suspekt så var det stensikkert, at der altid blev inviteret en kammerat hjem, samt lejet en barnepige og 3 VHS'er... 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 filmz-Bruce 19 år siden
#22 JannikAnd 19 år siden
Mine filmoplevelser som barn er komplet identiske med dine. Jeg er født i '85 - 10 år efter dig - og min første biografoplevelse, som jeg husker, er E.T. i '93 - 10 år efter dig :)
#23 dolphinfriendly 19 år siden
Og når det er sagt, tror jeg også mit antal sete film er oppe omkring Yodas, måske endda endnu flere. Jeg har altid ædt film i spandevis.
#24 filmz-kain 19 år siden
Hvornår begyndte du på listen?
#25 filmz-vassago 19 år siden
Nu ser jeg nok en 5-10 film i ugen, så den tæller stadig :)
#26 tiny 19 år siden
#27 Yoda 19 år siden
Ja, jeg har en kommentarbox tilknyttet hver film, så jeg kan se, hvor mange gange jeg har set filmen.
"Jaws" ligger nummer et - den er set 38 gange.
Jeg begyndte først på listen for ti år siden. Så film, jeg så før, er naturligvis ikke medtaget. Men så vil listen også være betydeligt længere!
#28 elwood 19 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 Yoda 19 år siden
LOL - det lyder ikke helt stuerent! ;-)
#30 davenport 19 år siden
/Og så vågnede jeg... Det lyder som plottet fra en af Halloween filmene :D
Hvis det skal forstås som elwood forstår det, så har du eddermame nogle gode forældrer ;)