#27 Jeg har det efterhånden ret godt med engelsk, bruger det jo en del i hverdagen som programmør efter som det danske sprog virker talentløst der. ÆØÅ jeg hader dem.
#39 Som en af vores leverandører siger om deres produkt, advanced simplicity. Det meste af det vi laver på arbejde bliver holdt i simplicity for at der skal så lidt undervisning til så mulig. Det med at det er i PHP er kun for at jeg har mit website hos en anden udbyder end mit arbejde ellers var det lavet i c#, dog ser jeg det som sundt at holde mit PHP lidt vedlige engang imellem :)
For mit vedkommende er det fordi jeg har andet end film i min samling. TV-serier kunne man jo nemt tælle som afsnit, hvis man f.eks. kigger på "Band of Brothers" hvor ét afsnit varer ca. en time.
Og så er det iøvrigt nemmere at tælle udgivelser, i stedet for at tælle film.
Nu har jeg fået opdateret min dvdprofiler, og den siger 316, men jeg har en del titler, som den ikke vil sluge, så som Shaolin Soccer UE og House of Flying Daggers Ltd. Acrylic Case og et par stykker mere, så det er nok i omegnen af 325 styk.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#47: Hvilket får mig til at tænke på, hvor tåbeligt det egentlig er, at DVD- og spil-cases ikke er kvadratiske ligesom CD-æsker. Hvorfor f..... skal de være 50% større end nødvendigt? Jeg er godt klar over, at det er noget markedsføringsmæssigt (filmplakaters format m.v.), men det kunne man nok have løst på anden vis.
Jeg kan så godt lide formatet på dvd-cases.. og jeg er da glad for at spilindustrien har taget dem til sig, i stedet for de papkasser som spillene blev leveret i før i tiden. Godt nok var papkasserne pænere på mange punkter, men de var også sygt upraktiske, især når det kom til specielle udgivelser.
Det er ikke fordi, jeg synes de er grimme. Det er bare irriterende, at man skal bruge 50% mere hyldeplads. Ikke mindst når min samling engang når op på ægte nørd-niveau.
#41 cyberzed 20 år siden
#39 Som en af vores leverandører siger om deres produkt, advanced simplicity. Det meste af det vi laver på arbejde bliver holdt i simplicity for at der skal så lidt undervisning til så mulig.
Det med at det er i PHP er kun for at jeg har mit website hos en anden udbyder end mit arbejde ellers var det lavet i c#, dog ser jeg det som sundt at holde mit PHP lidt vedlige engang imellem :)
#42 filmz-makaveli 20 år siden
#43 filmz-Kadann 20 år siden
For mit vedkommende er det fordi jeg har andet end film i min samling. TV-serier kunne man jo nemt tælle som afsnit, hvis man f.eks. kigger på "Band of Brothers" hvor ét afsnit varer ca. en time.
Og så er det iøvrigt nemmere at tælle udgivelser, i stedet for at tælle film.
#44 filmz-yoshimura 20 år siden
#45 jessup 20 år siden
#46 filmz-yoshimura 20 år siden
#47 filmz-Kadann 20 år siden
Man må da håbe at han har planer om at skifte de bånd ud på et tidspunkt.. alene pga. den plads han kan spare. :)
#48 20 år siden
#49 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg kan så godt lide formatet på dvd-cases.. og jeg er da glad for at spilindustrien har taget dem til sig, i stedet for de papkasser som spillene blev leveret i før i tiden. Godt nok var papkasserne pænere på mange punkter, men de var også sygt upraktiske, især når det kom til specielle udgivelser.
#50 20 år siden