Nu ser og hører vi hele tiden om hinandens DVD køb o.s.v. og så slog det mig hvem af os har i det hele taget flest DVD´er. så frem med kuglerammen og begynd så at tælle sammen, og blære dig her med kæmpe samling her.
Selv har jeg 498 stk.(og efter posthuset besøget senere i dag runder jeg de 500), her i er div. bokse talt som en, altså Alien Quadrilogy, Godfather og Indy boksene er talt som en.
Jeg har rundet de 300, men jeg ved ikke, hvor tæt jeg er på de 350.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 aknot 20 år siden
så frem med kuglerammen og begynd så at tælle sammen, og blære dig her med kæmpe samling her.
Selv har jeg 498 stk.(og efter posthuset besøget senere i dag runder jeg de 500), her i er div. bokse talt som en, altså Alien Quadrilogy, Godfather og Indy boksene er talt som en.
#2 filmz-Kadann 20 år siden
#3 filmz-Munk 20 år siden
- Steve Carell
#4 Scherlund 20 år siden
111 stk. hvor af de 56 er Anime titler. og af de 7 titler jeg har i bestilling er de 6 af dem Anime.
#5 Corgan 20 år siden
Jeg er oppe på ca. 190 udgivelser.... måske lidt flere.
#6 erlandsen 20 år siden
#7 filmz-karlerminven 20 år siden
What is a not-joke?
#8 evermind 20 år siden
Respekt til Scherlund for at have en samling, der består ca. 50% af anime. Der er garanteret et eller andet, jeg rigtig godt gad se...
#9 filmz-yoshimura 20 år siden
#10 20 år siden
Eller er det 200...