Gravatar

#1 filmz-dummiz 19 år siden

Hejsa jeg er hel vild med motorcykler så derfor køber jeg også de nyere film om motorcykler godt nok er alle ikke lige gode :P men jeg vil lige høre om jeg er gået glip af nogen nyere motorcykel film...jeg kender selv til og har

bikerboyz
torque
supercross

nogen der ved om der er andre end de 3?
Gravatar

#2 filmz-maban 19 år siden

Hmmm der er en eller anden 'klassiker' hvor de alle sammen moser rundt og er vilde og laver underlige stunts og snyder hinanden... mener den er fra 80'erne... kan desvørre ikke lige huske navnet.
men den er ret fin og det hele :)
Haps!
Gravatar

#3 filmz-Bruce 19 år siden

Evil Knievel!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 filmz-maban 19 år siden

I know nothing?
Haps!
Gravatar

#5 filmz-bullettooth 19 år siden

Easy rider er vel et must i den samling......? selvom det er gammel film....
--------- for rent ---------
Gravatar

#6 jessup 19 år siden

Hells Angels on Wheels
This is just until June
Gravatar

#7 MadMartigan 19 år siden

I'm your huckleberry...
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 19 år siden

Skyder I ikke lidt forbi? Det virker da ikke, som om det er film som Easy Rider og HD and the MM, han søger. Snarere film som Fast and the Furious bare med motorcykler.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 Captain Vallo 19 år siden

Tjah ...
Der er godt nok delte meninger om Matrix Reloaded (2'eren), men jeg skulle mene, at du vil finde Trinity's motorcykeljagt i denne film til at være hver en krone værd.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#10 filmz-bullettooth 19 år siden

hvis det er motorcykeljagter der er temaet så er M.I.2 jo også værd at kigge på..... og speed2 ( selvom den stinker ) men de smadrer en Duc i starten... og de fleste film der involvere den japanske og kinesiske mafia er da heller ikke blege for at smide en motorcykeljagt eller to ind over... :-) go jagt!
--------- for rent ---------

Skriv ny kommentar: