Hejsa jeg er hel vild med motorcykler så derfor køber jeg også de nyere film om motorcykler godt nok er alle ikke lige gode :P men jeg vil lige høre om jeg er gået glip af nogen nyere motorcykel film...jeg kender selv til og har
Hmmm der er en eller anden 'klassiker' hvor de alle sammen moser rundt og er vilde og laver underlige stunts og snyder hinanden... mener den er fra 80'erne... kan desvørre ikke lige huske navnet. men den er ret fin og det hele :)
Skyder I ikke lidt forbi? Det virker da ikke, som om det er film som Easy Rider og HD and the MM, han søger. Snarere film som Fast and the Furious bare med motorcykler.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Tjah ... Der er godt nok delte meninger om Matrix Reloaded (2'eren), men jeg skulle mene, at du vil finde Trinity's motorcykeljagt i denne film til at være hver en krone værd.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
hvis det er motorcykeljagter der er temaet så er M.I.2 jo også værd at kigge på..... og speed2 ( selvom den stinker ) men de smadrer en Duc i starten... og de fleste film der involvere den japanske og kinesiske mafia er da heller ikke blege for at smide en motorcykeljagt eller to ind over... :-) go jagt!
#1 filmz-dummiz 19 år siden
bikerboyz
torque
supercross
nogen der ved om der er andre end de 3?
#2 filmz-maban 19 år siden
men den er ret fin og det hele :)
#3 filmz-Bruce 19 år siden
#4 filmz-maban 19 år siden
#5 filmz-bullettooth 19 år siden
#6 jessup 19 år siden
#7 MadMartigan 19 år siden
#8 filmz-yoshimura 19 år siden
#9 Captain Vallo 19 år siden
Der er godt nok delte meninger om Matrix Reloaded (2'eren), men jeg skulle mene, at du vil finde Trinity's motorcykeljagt i denne film til at være hver en krone værd.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#10 filmz-bullettooth 19 år siden