Gravatar

#11 pulse83 18 år siden

#8 Mig ikke forstår! Mig dansk!
Excuse me, Flo!
Gravatar

#12 cans 18 år siden

Point: 82%

Hæderligt, men må indrømme at et par stykker af dem var gætværk, dog kvalificeret gætværk :)
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#13 filmz-yoshimura 18 år siden

Hmm, 82%. Skuffende.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#14 HonoDelLoce 18 år siden

Hmm.. 77..

Grundlovsdag, Niels Bohr, kvindehåndbold, december-pakken, kvindelige ministre, 1. verdenskrig og kvinders valgret er åbenbart ikke mine stærkeste områder..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 filmz-ataris 18 år siden

Overraskende 94%
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#16 tiany 18 år siden

94 % ved ikke så meget om kvindelige ministre og afstemningen i 1986
Valar morghulis
Gravatar

#17 rockysds 18 år siden

94%, kom lidt bag på mig...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#18 MuManden 18 år siden

77%, men kom også til at læse 1 verdenskrig som 2 verdenskrig, så skal det jo gå galt.
Tror bare jeg graver mig ned, så er jo fri for at flytte udenlands...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#19 bobber 18 år siden

94%, lidt skuffet. Kunne ikke svare på hvor stor en procentdel der var af anden etnisk herkomst end dansk, samt hvad der blev stemt om i 1986.

Men det har ikke en fis at gøre med hvor godt man kan begå sig i det danske samfund, eller hvor "dansk" man er. Som paratvidenstest er den da meget sjov, men at den faktisk skal bruges til et ret så alvorligt formål er latterligt.
Don't Panic
Gravatar

#20 jessup 18 år siden

94 % havde 22,23 forkert
This is just until June

Skriv ny kommentar: