Og så er et par af spørgsmålene og formuleret på en kringlet måde. Og at kalde Jylland for en halvø er i min verden i hvert fald forkert.
De andre valgmuligheder er "Langeland" og "Sjælland". Nu ved jeg godt, at du mener, at grammatik m.m. er en smagssag, men vil du helt alvorligt påstå, at en af de andre muligheder er mere korrekt? Hvad er Jylland i "din verden"? Og hvad er en "halvø" for dig?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#32 Nej jeg mener skam ikke, at de andre muligheder er mere korrekte og svarede skam også selv Jylland. Jeg synes blot at ordet "halvø" er et mærkeligt begreb.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#31 filmz-herskegut 18 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#32 filmz-Le Samouraï 18 år siden
De andre valgmuligheder er "Langeland" og "Sjælland". Nu ved jeg godt, at du mener, at grammatik m.m. er en smagssag, men vil du helt alvorligt påstå, at en af de andre muligheder er mere korrekt? Hvad er Jylland i "din verden"? Og hvad er en "halvø" for dig?
#33 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#34 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#35 Patriarch 18 år siden
#36 danschier.dk 18 år siden
#37 duuk74 18 år siden
#38 McPeter 18 år siden
#39 Skeloboy 18 år siden
Og er enig med #36...som det ser ud nu, og som det ser ud til, det er på vej hen, så er der ikke noget at være stolt over,
#40 danschier.dk 18 år siden