Gravatar

#31 filmz-herskegut 18 år siden

74% Om jeg så har bestået, det aner jeg jeg ikke :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#32 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Og så er et par af spørgsmålene og formuleret på en kringlet måde. Og at kalde Jylland for en halvø er i min verden i hvert fald forkert.

De andre valgmuligheder er "Langeland" og "Sjælland". Nu ved jeg godt, at du mener, at grammatik m.m. er en smagssag, men vil du helt alvorligt påstå, at en af de andre muligheder er mere korrekt? Hvad er Jylland i "din verden"? Og hvad er en "halvø" for dig?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#33 filmz-jonasgr 18 år siden

#32 Nej jeg mener skam ikke, at de andre muligheder er mere korrekte og svarede skam også selv Jylland. Jeg synes blot at ordet "halvø" er et mærkeligt begreb.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#34 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Well, egentligt burde det jo også hedde "trekvartø", fordi der skal være vand på tre sider, så det kan du da på sin vis have ret i.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#35 Patriarch 18 år siden

lol - tosser ;D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#36 danschier.dk 18 år siden

100%... og aligevel synes jeg ikke, at man kan være stolt af at være dansker i vore dage.
Gravatar

#37 duuk74 18 år siden

#36 Så er det derfor du har .dk i dit nick? :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#38 McPeter 18 år siden

91% så tror jeg kan få lov til at blive her... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#39 Skeloboy 18 år siden

97, svarede forkert på nr. 23.

Og er enig med #36...som det ser ud nu, og som det ser ud til, det er på vej hen, så er der ikke noget at være stolt over,
Gravatar

#40 danschier.dk 18 år siden

#37 Det er nu mere dovenskab. Jeg har ikke fået købt mit .eu domæne endnu. ;-)

Skriv ny kommentar: