Nu er jeg ved at være færdig med mit højskoleophold, og skal derfor finde på noget at lave efter sommer. Jeg fylder 21 i juli, og vil meget gerne ud i den store filmverden.
Jeg håber på at blive ansat hos et eller andet tv studie som assistent eller som runner, er det for høje ambitioner når man ikke rigtig har lavet noget inde for faget før? Jeg er igang med et højskoleophold med fokus på lydteknik, dog i forbindelse med musik, men det kan vel hjælpe lidt eller hvad?
Kan i give mig nogle råd om hvor jeg skal starte, hvis jeg gerne vil arbejde med film? Måske i sidste ende som Tonemester.
Jeg siger tusind tak på forhånd, og håber på en hjælpende hånd.
#1 Pytter 16 år siden
Nu er jeg ved at være færdig med mit højskoleophold, og skal derfor finde på noget at lave efter sommer.
Jeg fylder 21 i juli, og vil meget gerne ud i den store filmverden.
Jeg håber på at blive ansat hos et eller andet tv studie som assistent eller som runner, er det for høje ambitioner når man ikke rigtig har lavet noget inde for faget før?
Jeg er igang med et højskoleophold med fokus på lydteknik, dog i forbindelse med musik, men det kan vel hjælpe lidt eller hvad?
Kan i give mig nogle råd om hvor jeg skal starte, hvis jeg gerne vil arbejde med film? Måske i sidste ende som Tonemester.
Jeg siger tusind tak på forhånd, og håber på en hjælpende hånd.
vh
Thomas