Jeg har en enkelt smadret skive fra dvdsoon, Lady Snowblood..
Jeg ved ikke rigtig om jeg overhovedet gider sende den retur til dem - der er vel en relativt god chance for at de blot stifter et nyt selskab og dermed fralægger sig alt ansvar.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Eller laver et nyt betalingssystem, så de ikke kan tilbageføre skiven, så du må vente 12 måneder, indtil de så laver et nyt firma og fralægger sig ethvert ansvar. :)
aldrig sendt noget tilbage endnu, jeg er ret heldig emd hensyn til mine dvd'er, Min Jerry Goldsmith dvd havde en minimal flænge i coveret det er vidst det værste jeg har oplevet 8-)
og selv om coveret var smadret kunne jeg af åbenlyse grunde ike rigtig sende den tilbage, og være 100% sikker på at få en ny 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
- men jeg har heller aldrig modtaget noget beskadiget. Dog er jeg lidt nervøs for den reg 1 box, med production diaries fra KK, som jeg har modtaget idag. nu må vi se.
Jeg har heldigvis været ret forskånet på det område, men jeg undre mig over hvor få der reelt set sender bustede covers tilbage. Hvis der er skader på dit cover er det jo en ukomplet vare, ville du være tilfreds hvis du købte en bil og den manglede et sidespejl eller den kom med en knust siderude?
#11 El vez 20 år siden
Jeg ved ikke rigtig om jeg overhovedet gider sende den retur til dem - der er vel en relativt god chance for at de blot stifter et nyt selskab og dermed fralægger sig alt ansvar.
#12 filmz-Kadann 20 år siden
Eller laver et nyt betalingssystem, så de ikke kan tilbageføre skiven, så du må vente 12 måneder, indtil de så laver et nyt firma og fralægger sig ethvert ansvar. :)
#13 elwood 20 år siden
og selv om coveret var smadret kunne jeg af åbenlyse grunde ike rigtig sende den tilbage, og være 100% sikker på at få en ny 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 filmz-vassago 20 år siden
#15 filmz-Dennis 20 år siden
7 - 9 - 13 (banker under bordet)
- men jeg har heller aldrig modtaget noget beskadiget. Dog er jeg lidt nervøs for den reg 1 box, med production diaries fra KK, som jeg har modtaget idag. nu må vi se.
PS.: jeg bruger dvdboxoffice, dvdoo og axel.
#16 Yoda 20 år siden
#17 Vestas 20 år siden
#18 MadMartigan 20 år siden
Jeg havde bestilt The Boondock Saints (Digipack) (R2)
Men modtog Boondock Saints, The (R2)
Men der var slet ikke nogen problemer, de sendte mig endda den rigtige, inden jeg havde returneret den forkerte...
Super service...
#19 cyberzed 20 år siden
#20 dyg 20 år siden
Din bil-analogi holder ikke helt, da der er en gevaldig pris-forskel. Køber jeg en dvd-udgivelse til >500kr er jeg også straks mere striks.