Gravatar

#1 wimmie 14 år siden

Vi har et problem herhjemme:

Når manden og jeg skal se film kan vi bruge mange mange timer (næsten) på at blive enige. Hvordan gør I der bor sammen med én og skal udvælge film?

Går I på kompromis og skiftes til at vælge?
Går I i hvert jeres rum og se hver jeres film?
Smider I jer ned på gulvet og skriger og sparker indtil I får jeres vilje?

Vi mangler ideer - vi plejer at vælge en film hver hvis vi har tid til 2 film som i dag...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 lagoni 14 år siden

Man finder en kæreste der spiller WoW konstant og ser så filmene for sig selv og gemmer actionfilm og komedier til når han bevæger sig ud :)

Jeg gider desuden sjældent se de lidt dybere film med en anden, dem skal jeg have fred og ro til at se. Nok mest for andres skyld egentlig, jeg er en af de irriterende der ikke kan tie stille under en film...

(vi bor så ikke rigtigt sammen, men vi tilbringer alligevel så meget tid i samme lejlighed at jeg tillader mig at kommentere)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 misuma 14 år siden

Ofte skiftes vi til at finde 5 film fra skattekisten hvoraf én skal vælges. Hvis det ser slemt ud må man skifte tre af de valgte film ud. Det plejer at funke hos os Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#4 wimmie 14 år siden

Hehe, vi har ofte lavet en "prikke-runde" hvor vi hver udvælger 10 film og så skal man prikke én ind ad gangen indtil der står 1 eller 2 tilbage som vi så der :)
Gravatar

#5 misuma 14 år siden

Nu vil jeg nødigt spolere din tråd, men spørger altså alligevel; Hvor tit ser I film? Hjemme hos os, er der perioder hvor vi ser en film hver aften.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6 wimmie 14 år siden

Vi arbejder jo aften til hverdag så der bliver det sjældent til film - dér ser vi til gengæld gerne et afsnit af en serie inden vi går i seng. Så rigtig ofte er det kun i weekenden der er mulighed for film.
Gravatar

#7 MOVIE1000 14 år siden

Da jeg var mindre og skulle sove sammen med en af mine kammerater, så vi altid 2-3 film om natten.
Den måde vi gjorde det på var at vælge 3 film hver, når vi havde fundet de 3 udleverede vi dem til hinanden, også skulle man så vælge en af de 3, når vi begge havde gjort det havde vi 2 film som vi begge nogenlunde gerne ville se, den sidste skulle vi så blive enige om hvis vi kunne nå en tredje film, eller gad at se en tredje film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 Åkepool 14 år siden

Hos os vælger jeg for det meste hvad vi skal se. Jeg har i forvejen delt alle film op i 3 bunker, dem jeg ved konen ikke gider se, dem hun gerne vil se og en lille bunke med film, som jeg for det meste har været i biffen at se, som jeg, modsat hvad hun selv tror, er ret sikker på at hun vil kunne lide på et eller andet plan.

Til tider vælger jeg tre til fem film, som hun kan vælge imellem. Idag skal vi se "The Hurt locker" og det ved hun ikke endnu.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 aero 14 år siden

For det meste er vi enige, men ellers bruger vi lidt udelukkelsesmetoden, hvor vi fravælger de film, vi ikke kan blive enige om, til vi står med en, vi godt kan enes om. Har aldrig tænkt over det, men det kan da egentlig godt være, det tager noget tid, ellers bliver vi tilsyneladende bare hurtigt enige.
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#10 filmfan 14 år siden

Når det er på plads - starter så kampen om retten til at styre fjernbetjeningen?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch

Skriv ny kommentar: