Som I altid vidste så ja jeg er Yellow-TV, denne her gang gav I mig en chance og det var jeg glad for, men fandt ud af det kedeligt, når alle ignorerer mig. Så tak for disse skønne 2 år her på Filmz.dk
Jeg vælger hermed at lave en tagwall der hedder "Hvordan kom du op med DIN brugernavn", for som I nok ved har jeg masser af :-P
Jeg hed først "Nafie", som kommer fra "Sam Nafie", det var lidt random, fordi jeg lyttede til noget dubstep, så fandt jeg denne her video (Linket: og valgte at bruge hans efternavn som en hyldest eller sådan noget.
Jeg ændrede det så senere til "drstrange" som en hyldest til Dr Strangelove.
"Bandalia", dr.crazy, Newman, mr Philosopher kom jeg bare random op med.
Stitch kom jeg fra Lilo og Stitch.
Lavendel er bare lige ud af landevejen, hvilket vil sige lavendel
Yellow-TV kom jeg op med fordi jeg ville have en unikt navn og sådan kom jeg op med Yellow-TV
legende, fordi jeg syntes at jeg var en legende så hvorfor ikke kalde mig selv det?
T.Tvinter-fan kom jeg op med fordi jeg ikke ville være unikt, men bare en normalt bruger navn så ingen ville gendkende mig.
Troll kom jeg op med fra fillmen troll
Mr.Kiwi fordi hvad hvis der fandtes en kiwi som er en ægte menneske? Lad os kalde ham for mr. Kiwi!
Nu er jeg sgu også selv træt at lave tusindvis af brugernavne her på Filmz! Min sidste brugernavn, den eneste grund til jeg kommer tilbage er for at få noget sagt som føler SKAL siges
fordi jeg syntes at istedet komme op med en brugernavn bare sig det som det er!
My Little Pony Fan 2010 fordi jeg er faktisk en MLP fan og den kom ud i 2010, så ja! Senere forkortede jeg den til M.L.P. 2010.
Farvel og endnu engang tak for disse 2 år allerede.
#1 M.L.P.F. 2010 10 år siden
Jeg vælger hermed at lave en tagwall der hedder "Hvordan kom du op med DIN brugernavn", for som I nok ved har jeg masser af :-P
Jeg hed først "Nafie", som kommer fra "Sam Nafie", det var lidt random, fordi jeg lyttede til noget dubstep, så fandt jeg denne her video (Linket: og valgte at bruge hans efternavn som en hyldest eller sådan noget.
Jeg ændrede det så senere til "drstrange" som en hyldest til Dr Strangelove.
"Bandalia", dr.crazy, Newman, mr Philosopher kom jeg bare random op med.
Stitch kom jeg fra Lilo og Stitch.
Lavendel er bare lige ud af landevejen, hvilket vil sige lavendel
Yellow-TV kom jeg op med fordi jeg ville have en unikt navn og sådan kom jeg op med Yellow-TV
legende, fordi jeg syntes at jeg var en legende så hvorfor ikke kalde mig selv det?
T.Tvinter-fan kom jeg op med fordi jeg ikke ville være unikt, men bare en normalt bruger navn så ingen ville gendkende mig.
Troll kom jeg op med fra fillmen troll
Mr.Kiwi fordi hvad hvis der fandtes en kiwi som er en ægte menneske? Lad os kalde ham for mr. Kiwi!
Nu er jeg sgu også selv træt at lave tusindvis af brugernavne her på Filmz! Min sidste brugernavn, den eneste grund til jeg kommer tilbage er for at få noget sagt som føler SKAL siges
fordi jeg syntes at istedet komme op med en brugernavn bare sig det som det er!
My Little Pony Fan 2010 fordi jeg er faktisk en MLP fan og den kom ud i 2010, så ja! Senere forkortede jeg den til M.L.P. 2010.
Farvel og endnu engang tak for disse 2 år allerede.
#2 Mikkel Abel 10 år siden
#3 Tenebrae 10 år siden
#4 Kisbye 10 år siden
Har ud i det mindste ikke en Facebook fanside eller noget?
#5 Lord Beef Jerky 10 år siden
#6 Highland Park 10 år siden
God vind Buzz: