Gravatar

#21 dyg 18 år siden

Jeg har et smart system lige pt, alt står i flyttekasser, så er det dejligt nemt at komme til.....
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#22 jessup 18 år siden

Til tider står den alfabetisk, men da min samling i høj grad består af flere film af en instruktør, overvejer jeg at opdele den i instruktører i stedet.
This is just until June
Gravatar

#23 davenport 18 år siden

Inddel det efter lydmand, det er der sikkert ikke mange der har.

Mine er inddelt efter Kevin Bacon-modellen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#24 lasse78 18 år siden

Jeg har to hylder hvor at på den øverste er der mest horrorfilm samlet, og på den nederste hylde er der nok også mest horror film. En af mine venner kan bedst lide den nederste hylde. Inde i et skab som min nevø på 3 år ikke kan nå har jeg så komedier, animationsfilm og andet blasfemisk pis som min famillie har skænket mig i god tro om at jeg nogensinde vil blive rask.
På den tredie hylde har jeg så råt kød og en stor kødhammer.... Just in case.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#25 DarkLight 18 år siden

Jeg erstatter filmens titel med hvad nummer det pågælende bogstav har i alfabetet.
Så tager jeg tværsummen.
Dette til dividerer jeg med afstanden til månen i beregnende stund.

Og så inddeles de numerisk sorteret fra højest til lavest. Dette har forsøget min søgehastighed med 3.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 davenport 18 år siden

Jeg fatter bare ikke hvorfor du ikke gør det lidt kryptisk og svært, i stedet for at bare tage den nemme løsning????
Gravatar

#27 DarkLight 18 år siden

Jeg er ret doven så jeg går efter den nemme løsning.

Jeg overvejede nu også en "Davenport" med at vikle det hele ind i Bacon, og tage den der så lækrest ud.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 davenport 18 år siden

Hvis de er viklet ind i Bacon, ser de alle jo lige lækre ud...!
Gravatar

#29 DarkLight 18 år siden

Der er stor forskel på slagerens og Coop :)

Skriv ny kommentar: