Til tider står den alfabetisk, men da min samling i høj grad består af flere film af en instruktør, overvejer jeg at opdele den i instruktører i stedet.
Jeg har to hylder hvor at på den øverste er der mest horrorfilm samlet, og på den nederste hylde er der nok også mest horror film. En af mine venner kan bedst lide den nederste hylde. Inde i et skab som min nevø på 3 år ikke kan nå har jeg så komedier, animationsfilm og andet blasfemisk pis som min famillie har skænket mig i god tro om at jeg nogensinde vil blive rask. På den tredie hylde har jeg så råt kød og en stor kødhammer.... Just in case.
Jeg erstatter filmens titel med hvad nummer det pågælende bogstav har i alfabetet. Så tager jeg tværsummen. Dette til dividerer jeg med afstanden til månen i beregnende stund.
Og så inddeles de numerisk sorteret fra højest til lavest. Dette har forsøget min søgehastighed med 3.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#21 dyg 18 år siden
#22 jessup 18 år siden
#23 davenport 18 år siden
Mine er inddelt efter Kevin Bacon-modellen..
#24 lasse78 18 år siden
På den tredie hylde har jeg så råt kød og en stor kødhammer.... Just in case.
#25 DarkLight 18 år siden
Så tager jeg tværsummen.
Dette til dividerer jeg med afstanden til månen i beregnende stund.
Og så inddeles de numerisk sorteret fra højest til lavest. Dette har forsøget min søgehastighed med 3.
#26 davenport 18 år siden
#27 DarkLight 18 år siden
Jeg overvejede nu også en "Davenport" med at vikle det hele ind i Bacon, og tage den der så lækrest ud.
#28 davenport 18 år siden
#29 DarkLight 18 år siden