#8 Jeg tænker det netop kunne være fordi det er en upcoming skuespiller, i dit eksempel, så man derved får at vide, allerede fra starten, at netop denne nye skuespiller spiller netop den person lige meget om det så er en stor eller lille rolle.
13: Nej. Manden var 43 år dengang, og hvis du har set filmen eller checket ham på http://www.imdb.com/name/nm0761836/ vil du se, at hans karriere ikke var på vej noget sted hen, der er værd at nævne, og at der næppe heller var nogen der havde regnet med det. Han er tæt på at være statist.
Hans karriere var på vej til Verdens Bedste TV Serie, Deadwood. Og med en fortid i Blade Runner som J.F. Sebastian har man vel lov til at bede om særskilt credit.
;)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#11 og writers guild. Jeg mener dog at der kan stå forskellige forkortelser efter fotografen - jeg tror, og det er kun en gisning, at det mske er det agentfirma han er klient hos.
15: Nå, ja det det er jo ham fra Blade Runner, korrekt. Nu ser jeg ikke serier, så det tæller ikke i min 'karrierebog'. Uanset rollen i Blade Runner vil jeg dog sige, at hverken skuespilleren, J.F.-rollen eller Mueller-rollen har karisma mv nok til at retfærdiggøre en særlig kreditering.
Det kommer helt an på, hvilken fagforening, man er medlem af. Der kan fx også stå BSC, hvis man er medlem af British Society of Cinematographers. At det ikke står ud for instruktørerne har vel udelukkende at gøre med, hvilke krav DGA stiller til credits.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Men så alligevel.. Hvis han ikke har været med i særlig meget kan det jo godt være en form for besked om at, hep hey, her er en "ny" skuespiller man LIGE skal ligge lidt mærke til. Så er det jo lige meget om han er kommet videre eller ej..
#11 rasser 19 år siden
A.S.C.
og for editors A.C.E.
#12 filmz-CAADK 19 år siden
Bruce: Batman has no limits
#13 DerMann 19 år siden
#14 19 år siden
#15 Spanner 19 år siden
;)
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#16 jessup 19 år siden
Men det er der nok en anden der ved mere om.
#17 19 år siden
#18 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#19 DerMann 19 år siden
#20 19 år siden