Jeg mener bare at sitet næsten udelukkende koncentrerer sig om udenlandske film. Og jeg gider egentlig heller ikke at se danske film.
Men sådan noget som.... Susanne Bier starter optagelser på.... Thomas Bo Larsen castet som.... i .... Dansk Boxoffice hitliste.... og sådan noget.... Joachim Holbek hyret som komponist på .....
Og jeg gider egentlig heller ikke at se danske film
- hvis det er den generelle holdning, så gør det vel ikke så meget? ;-)
Jeg er personligt mest interesseret i udenlandske film, så jeg synes det er fint... Desuden vil det også være fjollet at skulle skrive hver gang mads mikkelsen & co er med i endnu en dansk film... :-) Det er jo de samme skuespillere i alle filmene... ;-)
Det er jo op til os brugere, eftersom vi er med til at bestemme hvad filmz skal bestå af.
Personligt er jeg ikke specielt interesseret i dansk film, så jeg leder ikke efter nyhederne og smider dem kun på, hvis jeg tilfældigvis falder over dem.
Jeg synes nu at der bliver bragt en del nyheder der relaterer til danske film. Prøv fx. at søge under Thure Lindhardt eller Mads Mikkelsen under Filmpersoner: http://www.filmz.dk/actors/
"Problemet" er bare, at filmselskaberne sjældent sender pressemeddelelser ud i forbindelse med casting, osv., og så kan det være lidt svært af finde nyhederne.
Personligt synes jeg også det er sjovere at skrive (og læse) om mindre danske produktioner, såsom "Westbrick Murders" og "It Came from the West", og derigennem "støtte" undergrunden og fremtidens danske filmskabere.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
...nej den sidste der blev lavet var vist nok "Det skete på mølegården", alt derefter er hollandske 2. sorterings produktioner der bliver duppet og sendt på det danske marked.
#1 thomas040 19 år siden
Men sådan noget som.... Susanne Bier starter optagelser på.... Thomas Bo Larsen castet som.... i ....
Dansk Boxoffice hitliste.... og sådan noget.... Joachim Holbek hyret som komponist på .....
blah blah blah...
you get the point!
#2 dyg 19 år siden
#3 McPeter 19 år siden
Jeg er personligt mest interesseret i udenlandske film, så jeg synes det er fint... Desuden vil det også være fjollet at skulle skrive hver gang mads mikkelsen & co er med i endnu en dansk film... :-) Det er jo de samme skuespillere i alle filmene... ;-)
#4 filmz-Kadann 19 år siden
Personligt er jeg ikke specielt interesseret i dansk film, så jeg leder ikke efter nyhederne og smider dem kun på, hvis jeg tilfældigvis falder over dem.
#5 lagoni 19 år siden
#6 chandler75 19 år siden
"Problemet" er bare, at filmselskaberne sjældent sender pressemeddelelser ud i forbindelse med casting, osv., og så kan det være lidt svært af finde nyhederne.
Personligt synes jeg også det er sjovere at skrive (og læse) om mindre danske produktioner, såsom "Westbrick Murders" og "It Came from the West", og derigennem "støtte" undergrunden og fremtidens danske filmskabere.
#7 HelmerJ 19 år siden
#8 filmz-bullettooth 19 år siden
#9 thomas040 19 år siden
#10 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"