Gravatar

#31 MOVIE1000 16 år siden

SYNES at Epic Movie er genial de laver det så plat med at gøre grin med de forskellige film at man ikke kan lade være med at grine det er en af mine ynglings gøre grin med andre film men hvorfor synes de fleste egentlig at den er dårlig
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#32 HonoDelLoce 16 år siden

Nu har jeg ikke set filmen - og har ingen planer om det nogensinde, hvilket vel egentlig gør mig ret så inhabil angående at forsvare folks knapt så positive udtalelser om filmen - men vil gå ud fra, at det er fordi at den i tråd med film som Scary Movie 2-29 (eller hvor mange de er oppe på), Date Movie, Superhero Movie og andre nyere spoof-film, som det hedder - en kende mere mundret end "gøre grin med andre film" ;) - generelt pisser op og ned af opskriften der før gjorde en spoofmovie seværdig..

De ældre spoof-film som Airplane, Naked Gun-filmene, Hot Shots! og selv Wayans-brødrenes Don't Be A Menace To South Central er lavet ud fra devisen, at man laver en storyline - ganske vidst ud fra kendte genre-klichéer, men ikke desto mindre en storyline. Derefter har man så set på hvilke kendte eller mindre kendte genre-film, man kan tage lidt pis på i diverse scener..

De nye af slagsen (de først-nævnte) er lavet ud fra devisen, at man har set en masse populære/godtsælgende film, så har man taget en masse scener fra de film, klippet dem sammen til en sammensurium af dårlighed, derefter indskrevet nogle virkeligt dårlige vittigheder og så skudt scenerne om med dårlige skuespillere, dårlig instruktion og dårlig redigering.. Resultatet bliver noget ualmindeligt dårligt rod..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#33 BN 16 år siden

#31:

Ja, spoof-genren er vist (kvalitetsmæssigt) afgået ved døden for mange år siden.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#34 filmz-bigemaster666 16 år siden

forstår ikke at mange syndes at x-men the last stand var dårlig?. #1 enig hvad hvar der galt med en syndes da den var nsten så god som den nye.
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#35 McPeter 16 år siden

#32 - meget enig... desuden er spoof-genren bare sooo last decade... ;-)

Må også indrømme at jeg nok selv er vokset lidt fra genren. Synes simpelthen ikke den type film er sjove længere. Havde det på samme måde med Tropic Thunder som jeg heller ikke forstår er så hyped...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#36 wimmie 16 år siden

Tiany> Ja, det er hårdt at være en dreng fanget i en pigekrop ;p

#34> Jeg er nu også glad for X-men The last stand - de to første er de bedste, men jeg synes langt fra at 3'eren er dårlig.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#37 PredatorX 16 år siden

Jeg vil så omvendt sige at X-Men 3 er helt igennem forfærdelig. Et pragteksempel på hvor dårligt det kan gå, når den forkerte instruktør står bag.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#38 filmz-Is 16 år siden

Jeg synes, at X-men 3 er en rimelig god og fin 3'er. Har nu set den 4-5 gange, og synes stadig at den er fantastisk underholdende. Dog slet ikke på højde med den eminente X2. :)
Spiderman 3 synes jeg også er virkelig blevet jordet af folk. Jeg fik den genset idag, og synes at den er fuldt på højde med de to første.
Gravatar

#39 MOVIE1000 16 år siden

X-men 3 er da ok den er ikke dårlig men heller ikke perfekt

har lige købt Kong Arthur i kvickly for 30 kr
bryder mig ikke rigtigt om den men den er da fin nok til at slå en eftermiddag ihjel med så var jeg lige inde og se hvor mange stjerner den havde fået og det var vidst 3 fra andmelderen og 3,5 af bugerne og det undrede mig lidt at der var så mange der ikke brød sig om den jeg troede at jeg var alene om det men hvad synes i om den
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#40 evermind 16 år siden

wimmie (36) skrev:
Ja, det er hårdt at være en dreng fanget i en pigekrop ;p

I nogle henseender synes jeg, det lyder ideelt. Jeg tror aldrig, jeg ville komme ud af døren, hvis det var mig! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: