#58 Jeg har ellers den forståelse at 1'eren altid er blevet kategoriseret som en underholdende affære, hvilket jeg også selv synes. Næh det er rettere 2'eren som var så forfærdelig og som også var starten på en ny æra for Nicholas Cage.
Jeg har personligt aldrig forstået hypet omkring "Mamma Mia!" - uden tvivl en af de ringeste film anno 2008 (skrev en anmeldelse af den i sin tid som kan læses her: http://on-z.dk/vis.asp?id=9364513) . Magen til pattet, hyperteatralsk og intetsigende musical skal længe lede efter - og ja, jeg kan vanligvis godt li' musicals.
Ja, den er da perfekt til dem der elsker sukkersød tuttenutteri, ungpigedrømmerier, lalleglad og letkøbt humor, samt at se ellers gode skuespillere skjule deres talent bag krukket overspil og anstrengt højt humør.
Og musikken er også uoverftruffen - i originalversionerne.
#61 database 16 år siden
#62 evermind 16 år siden
Jaaaa, nu laver vi sgu snart klubben!!! :D
#63 Bony 16 år siden
#64 wimmie 16 år siden
#65 evermind 16 år siden
Eller en Mystery Science Theater 3000-klub? :P
#66 elwood 16 år siden
Snakes on a Plane er f.eks. ikke en hel så god film udfra den "regel"
Rats (selv om den er hammer dårlig og kedelig, så prøver den og være "alvorlig" men ender desværre blot med og være kedelig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#67 Bony 16 år siden
EDIT: Så lige du sørme også var fra Fyn. Så kan i jo skiftes til at ligge hus til.. ;)
#68 wimmie 16 år siden
Fyn er fin...og det gik da fint i Odense sidst. Lagoni er også fra Fyn...måske er vi i overtal :p
(as if...)
#69 dolphinfriendly 16 år siden
Kan nogen herinde pointere dens kvaliteter? :)
#70 BN 16 år siden
Ja, den er da perfekt til dem der elsker sukkersød tuttenutteri, ungpigedrømmerier, lalleglad og letkøbt humor, samt at se ellers gode skuespillere skjule deres talent bag krukket overspil og anstrengt højt humør.
Og musikken er også uoverftruffen - i originalversionerne.