Gravatar

#11 MOVIE1000 11 år siden

Lad os alle gå hånd i hånd, imens solen skinner og det regne rmed blomster.

Folk er ikke negative, de siger deres mening (bare nogen gange på en hård måde). Hvis alle var enige, var der heller ikke meget diskution herinde. Mudderkast har der været noget af, det samme med trolls, men at hele siden og alle dens brugere er sådan, synes jeg bestemt ikke det er. LANGT FRA. Dejlige mennesker herinde og dem jeg har mødt, vil jeg ikke kalde for negative typer.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12 Zombi 11 år siden

Nu er det efterhånden blevet slået fast et par gange, men folk har bare forskellige meninger og selvfølgelig er nogle mere kritiske end andre, men det har de også lov til at være.

"Argumentet" om at folk er negative, bliver ofte brugt af de brugere, der har en markant anden mening end de andre, det er jo lettere at kalde dem negative i stedet for at anerkende deres holdning.

Jeg vil dog sige at tonen nogle gange bliver lidt for personlig og stemningen ikke altid er så god som den burde være, men jeg har valgt bare at ignorere den slags indlæg nu, det fører ingen vegne at diskutere med de 2-3 brugere jeg tænker på. Der er ærlig talt heller særlig spændende at være vidne til deres verbale pikmålings konkurrencer.

Heldigvis er der dog stadig flere positive sider ved Filmz end negative.
Gravatar

#13 renepaulsen 11 år siden

Jamen jeg er da glad for at høre at opfattelsen af siden er positiv.
Og det er som sagt heller ikke for ikke at anerkende andres meninger, og jeg respekterer da bestemt også andres meninger.
Jeg undrede mig bare, for jeg synes godt nok der er langt mellem de positive kommentarer, ikke andet.
Og jeg siger altså IKKE at alle skal have den samme mening :)
Gravatar

#14 Kisbye 11 år siden

Folk kan bare lade være med at skrive om alt det lort.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#15 Riqon 11 år siden

Indrømmet, jeg er hellere end gerne negativ overfor dårlige film, især når de er populære og "fylder meget". Men den form for negativitet hører nu med til filmverdens glæder, og de mest opløftende anmeldelser, jeg har læst herinde, har netop været dem, der lidenskabeligt rev film fra hinanden og afslørede dem for hvad de er: Bunker af lort og møg. :)

For eksempel fandt jeg anmeldelsen af G-Force aldeles fornøjelig, ikke mindst takket være dens negativitet.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16 Batsy 11 år siden

Dansker brokker sig uafbrudt, det jo noget vi kendte for, hmmm jeg er ved at blive for meget dansk, siden jeg siger "vi".

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17 davenport 11 år siden

Danir eru neikvæðir?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18 Batsy 11 år siden

davenport (17) skrev:
neikvæðir?

Google translate? ;)

Danir eru altaf að Kvarta, there you go champ!

Gravatar

#19 davenport 11 år siden

Yep :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#20 Batsy 11 år siden

davenport (19) skrev:
Yep :)

Dont go there!, its baaaaaad :D

Skriv ny kommentar: