Gravatar

#21 BN 11 år siden

renepaulsen (1) skrev:
Hvorfor er folk herinde på det forum så negative over film?

Fordi vi simpelthen bare HADER film!!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#22 Høegh 11 år siden

Jeg kan ikke lide film.
Jeg er her bare for pigerne
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#23 MOVIE1000 11 år siden

BN (21) skrev:
Fordi vi simpelthen bare HADER film!!

Hehe burde vi så ikke finde os en alternativ måde at give stjerner på, fx politiken giver hjerter fordi de elsker film, men hvad skal vi så give istedet for stjerner? :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#24 HelmerJ 11 år siden

MOVIE1000 (23) skrev:
men hvad skal vi så give istedet for stjerner?

Hvor mange ridser med en skruetrækker gav du Daredevil?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#25 MOVIE1000 11 år siden

HelmerJ (24) skrev:
Hvor mange ridser med en skruetrækker gav du Daredevil?

Ingen, da den havde fået rider nok i forvejen, til at den ikek kunne afspilles ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#26 Skeloboy 11 år siden

Det kan også skyldes, at det er meget mainstream-film, der bliver skrevet og talt om, og jo mere hypet en film er, jo mere tendens er der også til at svine den til.

Eksempelvis til Dark Knight Rises. De færreste vil gå ind og kritiserer den nye romantiske komedie med Jennifer Aniston højlydt, men de store blockbusters trækker mere opmærksomhed.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#27 jessup 11 år siden

Skeloboy (26) skrev:
Det kan også skyldes, at det er meget mainstream-film, der bliver skrevet og talt om, og jo mere hypet en film er, jo mere tendens er der også til at svine den til.

Eksempelvis til Dark Knight Rises. De færreste vil gå ind og kritiserer den nye romantiske komedie med Jennifer Aniston højlydt, men de store blockbusters trækker mere opmærksomhed.

Det har du meget ret i.

Mainstream drama og thrillers slipper ofte for nemt uden megen kritik undtagen vedr. plothuller hvor man ellers ofte med god grund kan kommentere karakterenes motivation og handlinger.
This is just until June
Gravatar

#28 HonoDelLoce 11 år siden

Selvom jeg ikke vil gå så langt som til at kalde folk negative, så vil jeg dog gerne medgive, at jeg også har følt en stigende tendens herinde i forhold til f.eks. negativt ladet kritik og ikke mindst et mindre pænt sprogbrug.

Faktisk så meget, at jeg ofte opgiver at skrive færdig midtvejs i et indlæg og i stedet sletter det hele, fordi man får denne tanke om, at det alligevel blot vil blive "svinet til" på en eller anden måde.

Jeg siger i øvrigt ikke, at der er noget i vejen med at forholde sig kritisk til film. Ofte bliver det bare meget unuanceret og til tilsvining af enkelte personer (instruktører, skuespillere osv) frem for lidt mere nøgterne betragtninger angående de enkelte film.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#29 duuk74 11 år siden

Du skal jo bare undgå den lille håndfuld kværulanter der er herinde.

Kan i øvrigt godt lide din signatur ift. det indlæg du lige har skrevet :D
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#30 HonoDelLoce 11 år siden

Problemet er vel størst, når man faktisk får startet en rimelig god debat og nogle af de såkaldte "kværulanter" så igen og igen formår at få drejet enhver snak hen på noget helt andet.

Min signatur var i øvrigt et udbrud fra min ti-årige lillebror for noget tid siden ;) Synes bare den var meget passende - især herinde :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: