Jeg har tit hørt nogen sige at Terminator 2 er den bedste af de film.
Efter min mening er den første film den bedste. Det er nok mest fordi, historien ikke er genbrug
Historien i den første film kunne måske godt være lidt bedre, men ideen med, at der bliver sendt to tilbage i tiden. En til at dræbe og en til at hjælpe. Holder altså ikke til 2 film (og da slet ikke tre).
Jeg har ikke sagt at T2 og T3 er dårlige, jeg siger bare at historien ikke holder til mere end én film. Jeg ved heller ikke hvorfor at T2 skulle være den bedste.
Er der nogen der har en mening om dette?
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
Der er flere grunde til, at jeg personligt synes T2 er den bedste:
- Det er ikke bare genbrug fra 1'eren. Der bygges videre på "Terminator-mytologien".
- Banebrydende CGI-effekter, hvor de fleste af dem stadig holder! Det samme kan ærligt talt ikke siges om effekterne i Terminator.
- Action, action, action! Man keder sig ikke et sekund.
- Linda "Badass" Hamilton! Hun sparker totalt røv i T2 i modsætnig til 1'eren, hvor hun var begrænset til at spille rædselsslagen skrigeballon i store dele af filmen.
- DVD-udgivelserne! Jeg ved godt, at det strengt taget ikke har noget med filmen at gøre, men med "Ultimate Edition" og "Extreme Edition" tilsammen ved jeg sgu nok mere om T2 end godt er. :)
kan kun være enig med #2... T2 bygger videre på 1'eren og er ikke genbrug. Effekterne er langt bedre i 2'eren obviously. 1'eren er dyster og det er rigtig fedt, men jeg synes osse 2'eren er ligeledes dyster. Mini-gun scenen... bare den scene alene er nok til at slå 1'ern :D... jeg har set den 50 gange nok... ACTION... linda hamilton er genial i den og robert patrick som t-1000 :)
_______________________________________ How much does life weigh?
Hmm, jeg tror nu nok, jeg er så tilpas vild med stemningen i den förste Terminator, at jeg må sige, den er bedst af de to. Historien er også mere original. I det hele taget synes jeg, at det er to meget forskellige typer film, som er sväre at sammenligne. T2 er helt klart en superfed film, men der er stadig mere letfordöjet popcornfilm over den i forhold til 1'eren.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg kan ikke give argumenter for at T2 er bedre, da jeg stadig synes at T1 er den bedste, især historien.
Jeg er så bestemt ikke enig med #2 i at effekterne stadig holder, da jeg mener at de netop ikke holder i dag, og det primært var dem der holdte filmen oppe i sin tid. Her taler jeg så kun min mening og folk er naturligvis velkomne til at være uenige. :)
Jeg synes ikke at historien i T2 bare er en kopi af T1. I den første er det man vs. machine, mens det der bliver sat fokus på i efterfølgeren er forholdet mellem en robot og en dreng. Jeg synes personligt at T2 er den mest interessandte - specielt i den udvidede version hvor der er endnu mere fokus på deres venskab og 'oplæringen' af Terminator'en.
Til gængæld så er historien i T3 en klon af T2 og falder IMHO ret meget igennem. Men både T1 og T2 nyder jeg.
#1 Tang 21 år siden
Efter min mening er den første film den bedste. Det er nok mest fordi, historien ikke er genbrug
Historien i den første film kunne måske godt være lidt bedre, men ideen med, at der bliver sendt to tilbage i tiden. En til at dræbe og en til at hjælpe. Holder altså ikke til 2 film (og da slet ikke tre).
Jeg har ikke sagt at T2 og T3 er dårlige, jeg siger bare at historien ikke holder til mere end én film.
Jeg ved heller ikke hvorfor at T2 skulle være den bedste.
Er der nogen der har en mening om dette?
#2 Outbound Sith 21 år siden
- Det er ikke bare genbrug fra 1'eren. Der bygges videre på "Terminator-mytologien".
- Banebrydende CGI-effekter, hvor de fleste af dem stadig holder! Det samme kan ærligt talt ikke siges om effekterne i Terminator.
- Action, action, action! Man keder sig ikke et sekund.
- Linda "Badass" Hamilton! Hun sparker totalt røv i T2 i modsætnig til 1'eren, hvor hun var begrænset til at spille rædselsslagen skrigeballon i store dele af filmen.
- DVD-udgivelserne! Jeg ved godt, at det strengt taget ikke har noget med filmen at gøre, men med "Ultimate Edition" og "Extreme Edition" tilsammen ved jeg sgu nok mere om T2 end godt er. :)
Fox Mulder
#3 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#4 filmz-yoshimura 21 år siden
#5 ks 21 år siden
#6 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg er så bestemt ikke enig med #2 i at effekterne stadig holder, da jeg mener at de netop ikke holder i dag, og det primært var dem der holdte filmen oppe i sin tid. Her taler jeg så kun min mening og folk er naturligvis velkomne til at være uenige. :)
#7 McPeter 21 år siden
Til gængæld så er historien i T3 en klon af T2 og falder IMHO ret meget igennem. Men både T1 og T2 nyder jeg.
#8 Outbound Sith 21 år siden
#7 T3 er jo nærmest en parodi på 1+2, og som sådan er den okay. Men for mig er den ikke og bliver aldrig en integreret del af Terminator-universet.
"She'll be back"???? Oh, puleeease!!!
Fox Mulder
#9 McPeter 21 år siden