Gravatar

#51 dyg 19 år siden

Jeg er gået glip af tre kampe, men det var pga jeg selv skulle spille bold, og ikke pga eksamenslæsning :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#52 enfilmnørd 19 år siden

#46 godt jeg ikke er den eneste der har det sådan
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#53 myggen 19 år siden

#46: Fremragende! :) Sådan opfatter jeg også programmet, men har nu ladet mig fortælle, at der vist er 3 kampe om dagen. Om de alle bliver sendt, aner jeg ikke :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#54 Verbal 19 år siden

#53: Der er ganske rigtig 3 kampe hver dag det meste af tiden, og de bliver alle sendt. Jeg postede programoversigten fordi jeg syntes det er sjovt, men det er ikke fordi at jeg har noget imod fodbold eller VM. Tværtimod er jeg helt vild med fodbold. Programoversigten er iøvrigt hentet hos Politiken.dk
And like that... he's gone.
Gravatar

#55 tiny 19 år siden

Fra i morgen vises der kun 2 kampe af gangen i to omgange (mener det er kl 16 og kl 21)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#56 filmz-jonasgr 19 år siden

Ja det er fordi, at de sidste gruppekampe skal spilles på samme tidspunkt. Således at holdene ikke kan spille på hinandens resultater.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#57 tiny 19 år siden

# 56 - Øh ja.

Godt nok er jeg hunkønsvæsen, men jeg er altså en af dem, der godt kender offsidereglen - den nye... ;)
Men har netop opdaget, at de stadig viser 3 kampe om dagen. De viser bare forskudt. Så det hjælper jo ikke de fodbolduinteresserede...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#58 filmz-vassago 19 år siden

idag sender de hele 4 kampe, så zulu bliver også inddraget :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: