#46: Fremragende! :) Sådan opfatter jeg også programmet, men har nu ladet mig fortælle, at der vist er 3 kampe om dagen. Om de alle bliver sendt, aner jeg ikke :)
#53: Der er ganske rigtig 3 kampe hver dag det meste af tiden, og de bliver alle sendt. Jeg postede programoversigten fordi jeg syntes det er sjovt, men det er ikke fordi at jeg har noget imod fodbold eller VM. Tværtimod er jeg helt vild med fodbold. Programoversigten er iøvrigt hentet hos Politiken.dk
Godt nok er jeg hunkønsvæsen, men jeg er altså en af dem, der godt kender offsidereglen - den nye... ;) Men har netop opdaget, at de stadig viser 3 kampe om dagen. De viser bare forskudt. Så det hjælper jo ikke de fodbolduinteresserede...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#51 dyg 19 år siden
#52 enfilmnørd 19 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#53 myggen 19 år siden
#54 Verbal 19 år siden
#55 tiny 19 år siden
#56 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#57 tiny 19 år siden
Godt nok er jeg hunkønsvæsen, men jeg er altså en af dem, der godt kender offsidereglen - den nye... ;)
Men har netop opdaget, at de stadig viser 3 kampe om dagen. De viser bare forskudt. Så det hjælper jo ikke de fodbolduinteresserede...
#58 filmz-vassago 19 år siden