Når man kigger på priserne på dvd og blue-ray film for tidden, så er priserne utrolig ens. Før i tiden var det tit pris forskel på premiere film, men for tiden er det ikke tilfældet.
Er det ikke meningen at de skal have folk til at købe BD?? Så derfor de lave priser, eller i nogle udgaver følger der en DVD udgave med. Men udvalget af BD film er også så stor og ved at være et par år gammel så priserne vil falde, det samme vil ske med 3D engang.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#2 - Tror du ikke at han mener at priserne er ens i de forskellige butikker? Altså at de forskellige forhandlere har ensrettet deres priser, så de ikke stjæler kunder fra hinanden? Det kan også godt være, at jeg har misforstået det.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#2 - Tror du ikke at han mener at priserne er ens i de forskellige butikker? Altså at de forskellige forhandlere har ensrettet deres priser, så de ikke stjæler kunder fra hinanden? Det kan også godt være, at jeg har misforstået det.
Hmm :/ godt spørgsmål
Det er det jeg mener,,,,, Går Du i Fona, Bilka eller på nettet, så er priserne alt for ens, og der er sjældent tilbud eller kampanger der presser priserne.
Det undre mig, for før i tiden var der tit tilbud. Det er der ikke mere.
Det er det jeg mener,,,,, Går Du i Fona, Bilka eller på nettet, så er priserne alt for ens, og der er sjældent tilbud eller kampanger der presser priserne.
Det undre mig, for før i tiden var der tit tilbud. Det er der ikke mere.
Kim Vad
Måske fordi forretningerne også skal tjene lidt på det, hvis de går for langt ned i prisen for de ikken ogen indtjening. Ligesom fødevarer tror jeg. Det er bare mit gæt og teori.
Jeg køber sjældent premierefilm, så det er ikke lige noget jeg har lagt mærke til. Men med de lidt ældre film kan det da sagtens variere lidt. F.eks. har Elgiganten lige kørt tilbud på Pixar blu-rays til 70,-, hvor de nok ligger på 100,- i de fleste andre butikker, så det er da et eksempel med 30,- i besparelse.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#1 kimvad 12 år siden
Før i tiden var det tit pris forskel på premiere film, men for tiden er det ikke tilfældet.
Det undre mig forretningerne får lov til det.
Forbrugerombudsmanden må sove i timen her.
Har jeg ikke ret. ??
Kim Vad
#2 MOVIE1000 12 år siden
#3 Åkepool 12 år siden
Altså at de forskellige forhandlere har ensrettet deres priser, så de ikke stjæler kunder fra hinanden?
Det kan også godt være, at jeg har misforstået det.
#4 MOVIE1000 12 år siden
Hmm :/ godt spørgsmål
#5 kimvad 12 år siden
Det undre mig, for før i tiden var der tit tilbud.
Det er der ikke mere.
Kim Vad
#6 MOVIE1000 12 år siden
Måske fordi forretningerne også skal tjene lidt på det, hvis de går for langt ned i prisen for de ikken ogen indtjening. Ligesom fødevarer tror jeg. Det er bare mit gæt og teori.
#7 Åkepool 12 år siden
Men med de lidt ældre film kan det da sagtens variere lidt. F.eks. har Elgiganten lige kørt tilbud på Pixar blu-rays til 70,-, hvor de nok ligger på 100,- i de fleste andre butikker, så det er da et eksempel med 30,- i besparelse.