Jeg er ret pjattet med Muppets, så jeg skal se "The Muppet Christmas Carol", "A Muppet Family Christmas" og "It's a Very Merry Muppet Christmas Movie".
Derudover så plejer Pinocchio også at ryge en tur i afspilleren. Det er jo ikke en julefilm, men sangen derfra er ren julestemning.
Og så er der selvfølgelig alle dem, som I andre også har nævnt.
Der er også nogle julekortfilm, som skal ses i julemåneden. Bl.a. "The Snowman" fra 1982 og "Donald's Snow Fight".
Jeg lavede sidste år en liste med animerede julekortfilm. Hvis I kender nogle som ikke er på listen, så sig endelig til, så vil de nemlig blive tilføjet.
Home Alone 1 It's a wonderfull life Die Hard 1 Christmas Vacation Muppets christmas charol Nightmare before christmas The Madagascar Penguins in a Christmas Caper
Er et par af dem jeg, hvertfald altid skal igennem.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Groundhog Day It's a Wonderful Life Home Alone Die Hard
Ovenstående film vil jeg også fremhæve. MEN I mangler at nævne Elf, som er min ultimative guilty pleasure. Sjældent har jeg set så dum en film, der bare går rent ind. :P
I år har jeg kun planlagt en julefilm, der skal ses, måske bliver der også sat andre på, men har Polarekspressen 3D liggende i lang tid, og ville vente med at se dne til det blev jul, ellers skal jeg nok også se som altid A Christmas carol.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Nu står der godtnok hyggelige julefilm men husk også
Black Christmas
Ellers er mine favoritter Bad santa Its a wonderfull life Elf Gremlins Nightmare before christmas Fars fede juleferie Die hard Scrooged Planes, traines & automobiles Bossen og bumsen
#11 Åkepool 10 år siden
Og så kigger jeg lidt med når konen ser alle de andre, som i hvert fald inkluderer de tre "Tror du på Julemanden"-film.
#12 Herrguth 10 år siden
Derudover så plejer Pinocchio også at ryge en tur i afspilleren. Det er jo ikke en julefilm, men sangen derfra er ren julestemning.
Og så er der selvfølgelig alle dem, som I andre også har nævnt.
Der er også nogle julekortfilm, som skal ses i julemåneden. Bl.a. "The Snowman" fra 1982 og "Donald's Snow Fight".
Jeg lavede sidste år en liste med animerede julekortfilm. Hvis I kender nogle som ikke er på listen, så sig endelig til, så vil de nemlig blive tilføjet.
#13 Åkepool 10 år siden
Nå ja, den ser jeg et par gange i løbet af december, sammen med ungerne. Den er et sikkert hit hos dem.
#14 elwood 10 år siden
It's a wonderfull life
Die Hard 1
Christmas Vacation
Muppets christmas charol
Nightmare before christmas
The Madagascar Penguins in a Christmas Caper
Er et par af dem jeg, hvertfald altid skal igennem.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 Batsy 10 år siden
Edward saksehånd
Ja, Burton har hvertfald styr på at lave en stemmnings fuld jule film :P
#16 knipsknips 10 år siden
Dog tror jeg, at jeg også nupper Alene Hjemme 1 samt Groundhog Day :)
#17 MMB 10 år siden
It's a Wonderful Life
Home Alone
Die Hard
Ovenstående film vil jeg også fremhæve. MEN I mangler at nævne Elf, som er min ultimative guilty pleasure. Sjældent har jeg set så dum en film, der bare går rent ind. :P
#18 MOVIE1000 10 år siden
#19 zombieman 10 år siden
Black Christmas
Ellers er mine favoritter
Bad santa
Its a wonderfull life
Elf
Gremlins
Fars fede juleferie
Die hard
Scrooged