Gravatar

#1 Collateral 12 år siden

De siger at der ikke er større glæde end forventningens glæde, så hvorfor holde den for sig selv?

Er du helt oppe i skyerne af netop forventningsglæde omkring en ny film der snart lander i biografen, så del din hype her, uanset om den giver sig udtryk i plakater, klip eller tidlige anmeldelser.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Muldgraver 12 år siden

Jeg satser på at få læst noget Victor Hugo i sommerferien, og jeg er edderspændt af forventning.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#3 Neranders 12 år siden

Prometheus i morgen, men mest af alt, Laputa: Castle in the Sky, der kommer i biffen den 19. juli! At se to Studio Ghibli på et år er en enorm stor begivenhed! :D
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#4 Sweetiebellefan 12 år siden

My Little Pony Sæson 3 efter sommer.

John DeLancie fra Star Trek vil vende tilbage som fjenden Discord der ikke havde det så sjovt i eons sidst.

Der er nævnt at Discord vil være mere uartig end nogen sinde før efter at han havde skabt stor kaos sidst.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#5 davenport 12 år siden

Slavebunden Dværg (2012)

Et fimrehår forvilder sig på afveje, og havner uheldigvis på et stykke håndsæbe.
Det siges at der forekommer en scene, hvor en transseksuel vekselerer fra Bulgarien, måber over en udstilling af hengemte porrer og meget stærk ost, mens en hurtig 60er fyr i lædertøj gemmer en figur af Erich Honecker bag et hegn af bast.
Den skulle slå hestefilmen med et mulehår, men intet er sikkert endnu!
Keywords: Tin, vombat, hegnspæl & trubadur.

Jo, vi skriver 2012! folkens!

Peace out!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 Muldgraver 12 år siden

davenport (5) skrev:
porrer!

Fanboy :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#7 JannikAnd 12 år siden

Vi kunne også bare lave en Ericmase-tråd???
Gravatar

#8 davenport 12 år siden

Beklager... Det var Bæverens indlæg. Jeg kunne ikke dy mig...
Gravatar

#9 Sweetiebellefan 12 år siden

Love and tolerate
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10 davenport 12 år siden

;)

Skriv ny kommentar: