Hold kæft hvor bliver der sprøjtet meget lort ud af Hollywood. Denne tager det værste fra Underworld og blander det med Van Helsing, hvilket giver resultatet LORT. Det er ganske enkelt sørgeligt, at publikum ser sådan noget, for så længe de gør, kommer der mere lort og færre gode film.
Der er skam masser af gode amerikanske film. Du skal bare opsøge de rigtige.
Enig. Men jeg er en sucker for blockbuster-action, og jeg synes virkelig der sprøjtes mere lort ud end der kommer lagkage ind; noget af et anatomisk paradoks
#1 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
http://m.youtube.com/watch?v=pxOSPfUw3qw&deskt...
Hold kæft hvor bliver der sprøjtet meget lort ud af Hollywood. Denne tager det værste fra Underworld og blander det med Van Helsing, hvilket giver resultatet LORT. Det er ganske enkelt sørgeligt, at publikum ser sådan noget, for så længe de gør, kommer der mere lort og færre gode film.
#2 Ispep 10 år siden
#3 Highland Park 10 år siden
Du skal bare droppe din daglige dosis elendighed på Netflix. ;)
#4 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Jeg må være blevet lige så blind som iunstruktøren på I, Frankenstein, for jeg ledte ellers efter en relevant tråd :-)
#5 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Enig. Men jeg er en sucker for blockbuster-action, og jeg synes virkelig der sprøjtes mere lort ud end der kommer lagkage ind; noget af et anatomisk paradoks