Endelig er den her, I'm Not There - filmen, der skildrer verdens største solokunstner nogensinde, Bob Dylan!
Lad os dele meninger om denne film, da jeg selv virkelig glæder mig til at se den, og derfor godt kunne tænke mig at høre en danskers vurdering i stedet for de rapkæftede amerikanske teenagere fra IMDB.
Hvad si'r I?
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Jeg har set den og må indrømme at jeg ikke er den store Dylan fan, derfor havde jeg lidt svært ved at finde rundt i virkelighed og fiction altså, hvad der var Dylan og hvad der var hans karakterer og symboliker osv. Men det er en meget poetisk og smuk film, som helt bestemt er meget i Dylans ånd. Som Bob Dylan fan tror jeg helt bestemt du vil kunne lide den. Det er slet ikke en dårlig film. :-)
Glæder mig også til at se den. Er ikke vild Dylan fan, men syntes da bestemt han har lavet noget dejligt music.
Glæder mig til at se den, da jeg tror den er fremragende lavet og jeg syntes det er spændende hvordan forskellige spiller samme mand... også selvom nogle hverken er samme køn, alder eller race.
Dylan har lavet RIGTIGT mange gode sange, men den store sanger er han ikke :D
Det har du ret i. Og apropos dette, så synes jeg, det er ærgerligt, at mens han på den gamle studieoptagelse af "Lay Lady Lay" demonstrerer en dyb og ganske pæn sangstemme, så lyder han på de nyeste live-optagelser af nummeret som en skinger, gammel mand, der ikke kan ramme tonerne, alt imens orkestret heller ikke rammer noget der bare ligner det enkle og flotte arrangement fra originalindspilningen.
#1 filmz-Scarface 18 år siden
Endelig er den her, I'm Not There - filmen, der skildrer verdens største solokunstner nogensinde, Bob Dylan!
Lad os dele meninger om denne film, da jeg selv virkelig glæder mig til at se den, og derfor godt kunne tænke mig at høre en danskers vurdering i stedet for de rapkæftede amerikanske teenagere fra IMDB.
Hvad si'r I?
#2 Bony 18 år siden
#3 Tylerdurden 18 år siden
Men det er en meget poetisk og smuk film, som helt bestemt er meget i Dylans ånd.
Som Bob Dylan fan tror jeg helt bestemt du vil kunne lide den.
Det er slet ikke en dårlig film. :-)
#4 filmz-Scarface 18 år siden
#5 Wrangque 18 år siden
Glæder mig til at se den, da jeg tror den er fremragende lavet og jeg syntes det er spændende hvordan forskellige spiller samme mand... også selvom nogle hverken er samme køn, alder eller race.
Gonna be sweet! Best Director Oscar? hmmmm
#6 chronaden 18 år siden
#7 BN 18 år siden
Det har du ret i. Og apropos dette, så synes jeg, det er ærgerligt, at mens han på den gamle studieoptagelse af "Lay Lady Lay" demonstrerer en dyb og ganske pæn sangstemme, så lyder han på de nyeste live-optagelser af nummeret som en skinger, gammel mand, der ikke kan ramme tonerne, alt imens orkestret heller ikke rammer noget der bare ligner det enkle og flotte arrangement fra originalindspilningen.