Gravatar

#51 filmz-yoshimura 19 år siden

I want one of those babies, damn it!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#52 filmz-vassago 19 år siden

En maskine som den vil næppe være sundt for øko-systemet :) men den kunne fandme være rar af og til
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#53 davenport 19 år siden

Så må øko-systemet stramme sig an, og bede de myg om ikke at være sådan en pest. Ellers ender vi i en uundgåelig situation, hvor det er dem eller os...!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#54 stefsims 19 år siden

#44 Jeg har da boet her i 4 år. Det mærkeligste er at katteejeren selv hadede katte fordi de spiste hans karper. Han skød efter kattene med spidshagl, når de kom ind i hans have. Så fik han en hjerneblødning og kunne ikke passe sin have og derved røg også karperne. Hans kone købte så den satans kat og nu kan han ikke forstå hvorfor folk ikke vil have katte i deres haver.
Hmmm. Det kan være jeg skulle spørge ham om jeg må låne hans luftgevær og et par spidshagl. :D

#45 Arrrhh hvad?? Må jeg ikke give den en spand isvand ??? :D
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#55 davenport 19 år siden

Hvis du fanger den, så hold omkring hovedet med din hånd, og giv et godt ryk nedad. Så brækker rygsøjlen, og naboen behøver ikke kalde på den mere, for den kommer alligevel ikke...

Men det er bare en teori....
Gravatar

#56 filmz-vassago 19 år siden

...eller væd pelsen i cyankalium og når naboerne så aer katten så dør de, og katten vil så dø af sult når de ikke længere fodrer den - men det er også bare en teori :)
Gravatar

#57 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 55 + 56 Hvorfor slå dem/dyr ihjel på så ubehagelige måder - fy føj - you guys make me sick !

Hvorfor aflive dem, når man bare kan fange dem og indlevere dem, så de kan få et nyt og bedre hjem.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#58 filmz-vassago 19 år siden

#57: det er jo også bare gas :) kunne aldrig finde på at krumme et hår på et dyr større end en mus. Har endda haft jagttegn i snart 10 år, men kan simpelthen ikke nænne at benytte mig af det.
Gravatar

#59 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 57 Okay ... jeg har det bare svært når andre gør dyr og børn fortræd !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#60 davenport 19 år siden

Ja, det er rent gazz.

Jeg slår kun éen ting ihjel, og det er fluer, men deri lægger jeg også stor ildhu. Det er frygtelige kryb, og den summen de udsender, er faktisk hånlig latter.. + man aldrig ved hvor de sidst har siddet.. Kattebakken, måske? ;)

Skriv ny kommentar: