Gravatar

#81 davenport 19 år siden

Ha ha :D

Skal se om jeg kan fange det ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#82 e-male 19 år siden

Synes lige du skulle se et billede fra den gang jeg havde kat... og hund.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#83 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

davenport hvis du ikke allerede har den så er "Kattehviskeren"
af Claire Bessant (Møntergården 229 kr) en god lille bog.

Bogen handler om kattens adfærd, og den giver en god beskrivelse af hvordan katten oplever verden. Uanset om du tænker på at anskaffe en kat, eller har du haft kat i årevis, er muligheden for lære noget nyt om katte til stede, så du kan give din(e) kat(te) optimale muligheder for at udvikle sig til glæde for både sig selv og sine omgivelser.

Bogen handler bl.a. om kattens sprog og hvordan du kan "læse" katten. Uheldig adfærd bunder somme tider i ejerens manglende forståelse for, hvad katten reagerer på.

Du kan også lære noget om, hvordan man bedst sammenfører katte og hvad man kan gøre, når det først er gået galt og to katte er blevet uvenner. Det kan være en lang og besværlig proces at få dem til at enes igen, og somme tider må man give op og finde et nyt hjem til den ene kat. Det var den udvej vi måtte vælge med vores katte.

Men med masser af tålmodighed og tilpas meget plads i hjemmet, kan det lykkes at få kattene til at enes igen.

Det er en god ide at have læst bogen inden der opstår adfærdsproblemer. Men det kan være en stor hjælp at slå op i det sidste kapitel "Problemer og løsninger fra a til z", hvis man har et konkret problem. Her behandles både agressivitet, flytning, urenlighed og mange andre adfærdsproblemer.

Kattehviskeren er et godt supplement til den eller de andre kattebøger, du har på hylden, da den går i dybden med at beskrive kattens adfærd og de mulige årsager til adfærdsproblemer. Den kan jeg godt anbefale købe.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#84 davenport 19 år siden

Jo, tak :)
Det kunne være en oplagt gave til kæresten. Det er nok mere hende, der går op i det dybere element ved husdyrene.
Men et godt forslag.

Er det der "hvisker" begreb ikke blevet meget populært? Jeg synes tit man støder på det..
Gravatar

#85 DarkLight 19 år siden

Et latterligt begreb. Er det ikke bare en betegnelse for at man kan "forstå" dem?

På den anden side....Folk er parat til at tro på hvad som helst, bare du hvisker det til dem :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#86 davenport 19 år siden

Ha ha, den "lille" fik lige besøg af sin bror:

http://img141.imageshack.us/img141/2963/dsc00248jv...

De vælter rundt...
Gravatar

#87 elwood 19 år siden

....test your might... Mortal Kombat! og så kommer themet for fuld udblæsning dadadada dada osv.

hehe
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#88 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 86 Cute picture ;)

# 87 ROLF
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#89 nakalay 19 år siden

#88 Det grinende gulv?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#90 filmz-jackjazz 19 år siden

#89: Godt spottet - den var sjov.. llo

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.

Skriv ny kommentar: