Ok, vi synes Malik er forkert. Det ligger ikke godt i munden, og det er svært at kalde. SÅ: Hvis der er flere forslag, så er de velkomne. Det skal siges at min kæreste skriver meget på et andet forum, nemlig BabyKlar.dk, som har fået samme opgave.
Så guys! Det er nu et showdown mellem Filmz.dk vs. BabyKlar.dk
Hvem vil vinde?
L´aventure commence
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sådan helt seriøst.. Det er lidt drilsk på den der måde, at man ikke rigtigt ved, om man kan tillade sig at grine af det.. Samtidig er det nemt at kalde, det er helt sikkert et sjældent brugt navn til en hund og så er det dejlig kort og nemt at huske.. ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Ja hvis det skal stå mellem babyklar og filmz..... så er jeg på. Min kone skriver også derinde.....haaha!
Det skal være et tostavelses ord...det ligger bedst i munden, og hunde reagere nemmere på det. Et klassisk navn med en refference til film ville jo være ideelt. ( nej IKKE Lassie ) men hvad med feks. Chaplin?
#31 Winniepooh 18 år siden
Vi overgiver os aldrig : )
Jeg synes I burde overveje at døbe ham Bilbo.
Et hobbit, navn der uden tvivl vil give anledning til mange misforståelser, når folk hører noget andet....
#32 davenport 18 år siden
SÅ: Hvis der er flere forslag, så er de velkomne.
Det skal siges at min kæreste skriver meget på et andet forum, nemlig BabyKlar.dk, som har fået samme opgave.
Så guys! Det er nu et showdown mellem Filmz.dk vs. BabyKlar.dk
Hvem vil vinde?
L´aventure commence
#33 lagoni 18 år siden
Ellers bare Dreng, det kalder hundefolk den alligevel altid på et tidspunkt.
#34 HonoDelLoce 18 år siden
Sådan helt seriøst.. Det er lidt drilsk på den der måde, at man ikke rigtigt ved, om man kan tillade sig at grine af det.. Samtidig er det nemt at kalde, det er helt sikkert et sjældent brugt navn til en hund og så er det dejlig kort og nemt at huske.. ? :D
#35 filmz-bullettooth 18 år siden
Det skal være et tostavelses ord...det ligger bedst i munden, og hunde reagere nemmere på det. Et klassisk navn med en refference til film ville jo være ideelt. ( nej IKKE Lassie )
men hvad med feks. Chaplin?
#36 Winniepooh 18 år siden
#37 Bohemian 18 år siden
#38 Bobby Singer 18 år siden
#39 DarkLight 18 år siden
#40 Bony 18 år siden