Gravatar

#31 Winniepooh 18 år siden

# 26 Er det ikke det der gør os til det stærke køn?

Vi overgiver os aldrig : )

Jeg synes I burde overveje at døbe ham Bilbo.

Et hobbit, navn der uden tvivl vil give anledning til mange misforståelser, når folk hører noget andet....
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#32 davenport 18 år siden

Ok, vi synes Malik er forkert. Det ligger ikke godt i munden, og det er svært at kalde.
SÅ: Hvis der er flere forslag, så er de velkomne.
Det skal siges at min kæreste skriver meget på et andet forum, nemlig BabyKlar.dk, som har fået samme opgave.

Så guys! Det er nu et showdown mellem Filmz.dk vs. BabyKlar.dk

Hvem vil vinde?

L´aventure commence
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 lagoni 18 år siden

Kald den Fede, Grimme e.l. Jeg kan se det sjove, tvivler dog på alle andre kan...

Ellers bare Dreng, det kalder hundefolk den alligevel altid på et tidspunkt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#34 HonoDelLoce 18 år siden

Hvad med Ludo ..?

Sådan helt seriøst.. Det er lidt drilsk på den der måde, at man ikke rigtigt ved, om man kan tillade sig at grine af det.. Samtidig er det nemt at kalde, det er helt sikkert et sjældent brugt navn til en hund og så er det dejlig kort og nemt at huske.. ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#35 filmz-bullettooth 18 år siden

Ja hvis det skal stå mellem babyklar og filmz..... så er jeg på. Min kone skriver også derinde.....haaha!

Det skal være et tostavelses ord...det ligger bedst i munden, og hunde reagere nemmere på det. Et klassisk navn med en refference til film ville jo være ideelt. ( nej IKKE Lassie )
men hvad med feks. Chaplin?
--------- for rent ---------
Gravatar

#36 Winniepooh 18 år siden

Jeg har haft held tidligere med at foreslå Elvis.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#37 Bohemian 18 år siden

Hva med.... Toddy - Taz - Futte - Monrad - Nando - Gizmo - Kiddo
Free in serenity.
Gravatar

#38 Bobby Singer 18 år siden

# 34 Men hvis man råber Ludo hurtigt, kan det godt komme til at lyde lidt som luder.
Idjit
Gravatar

#39 DarkLight 18 år siden

#38, men der gælder det så ikke om at slå stjerne..
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40 Bony 18 år siden

Eller bare "Køter".. Der er sgu hundenavn for alle pengene..!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: