Helt sikkert...Rocco! Kort og præcist. Og så er den vel også interesseret i et snuse noge endetarm. Passer perfekt! Den har min stemme...sammen med Bacon.
Synes vi skal lave en top 5 og derefter stemme og så SKAL Davenport opkalde kræet efter vores valg. Demokrati når det er bedst.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Ååååh ja! Den fordømte kvindefaktor. Du har ret...den er ikke til at komme udenom. Men Davenport er vel et mandfolk der sagtens kan forklare at hans ord er lov.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Den er jo købt som en labradorblanding, men det er vidst ret tydeligt at faderen har været en hønsehund..? Kæresten synes den er grim.. Jeg synes den er sej, hvis den dræber høns! (Har fuglefobi)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#41 mr gaijin 18 år siden
#42 Bony 18 år siden
#43 HonoDelLoce 18 år siden
The Dude!!! (selvfølgelig bare Dude, når du skal kalde på den :D)
Det er filmrelateret, det er kort, det er sødt på en lidt corny måde og det er, frem for alt, karakterbyggende :D
#44 dyg 18 år siden
#45 Guts 18 år siden
Helt sikkert...Rocco!
Kort og præcist. Og så er den vel også interesseret i et snuse noge endetarm. Passer perfekt! Den har min stemme...sammen med Bacon.
Synes vi skal lave en top 5 og derefter stemme og så SKAL Davenport opkalde kræet efter vores valg. Demokrati når det er bedst.
#46 HonoDelLoce 18 år siden
Tror du glemmer det vigtigste i denne sag - kvinde-faktoren..
#47 Notional 18 år siden
#48 Guts 18 år siden
Ååååh ja! Den fordømte kvindefaktor. Du har ret...den er ikke til at komme udenom. Men Davenport er vel et mandfolk der sagtens kan forklare at hans ord er lov.
#49 davenport 18 år siden
Den er blevet dobbel så stor siden sidst.
Men den æder også, som om den blev betalt for det!!
http://aycu10.webshots.com/image/35489/20004594642...
http://aycu26.webshots.com/image/32185/20004268580...
Den er jo købt som en labradorblanding, men det er vidst ret tydeligt at faderen har været en hønsehund..?
Kæresten synes den er grim.. Jeg synes den er sej, hvis den dræber høns! (Har fuglefobi)