Lidt meget offtopic, som meget herinde jo alligevel er :-P
Jer som har været ude omkring Ikea i Århus, har måske lagt mærke til et meget suspekt firma derude. Det hedder Ice Cream, an Alliance Company, allerede fra første gang jeg hørte det navn, tænkte jeg at det var et skalkeskjul, navnet lyder så opfindsomt :-) eller er jeg den eneste der tænker sådan ?
Fik også taget et billede af deres skilt idag, så må i selv bedømme.
Det sjove er, at der altid er tomt, dog er der af og til lys i nogen af vinduerne... suspekt sted.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#2 Det er jo klart, men hvem køber sådan noget ? og hvorfor har de en "fabrik" i Danmark, når de ikke har nogen kunder her ? Jeg synes stadig der er noget fishy about it all
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#4 Det er måske bare en leverandør/base de har i danmark - for ja at komme ind på det danske marked. Jeg ved ikke noget om de har kunder eller ej - men dem der sælger is må vel handle ved dem.
Eller måske som du siger... er det et dæknavn. Så vil mit gæt i hvert fald være på at de laver atombomber - det er netop lige præcis det Danmark har brug for i disse skumle tider.
#1 filmz-herskegut 19 år siden
Jer som har været ude omkring Ikea i Århus, har måske lagt mærke til et meget suspekt firma derude.
Det hedder Ice Cream, an Alliance Company, allerede fra første gang jeg hørte det navn, tænkte jeg at det var et skalkeskjul, navnet lyder så opfindsomt :-)
eller er jeg den eneste der tænker sådan ?
Fik også taget et billede af deres skilt idag, så må i selv bedømme.
Det sjove er, at der altid er tomt, dog er der af og til lys i nogen af vinduerne... suspekt sted.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 filmz-no015 19 år siden
#3 Bates 19 år siden
#4 filmz-herskegut 19 år siden
Det er jo klart, men hvem køber sådan noget ? og hvorfor har de en "fabrik" i Danmark, når de ikke har nogen kunder her ?
Jeg synes stadig der er noget fishy about it all
#5 filmz-no015 19 år siden
Det er måske bare en leverandør/base de har i danmark - for ja at komme ind på det danske marked. Jeg ved ikke noget om de har kunder eller ej - men dem der sælger is må vel handle ved dem.
Eller måske som du siger... er det et dæknavn. Så vil mit gæt i hvert fald være på at de laver atombomber - det er netop lige præcis det Danmark har brug for i disse skumle tider.
#6 davenport 19 år siden
http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/Company...
#7 filmz-herskegut 19 år siden
Hvor kedeligt det måske lyder, så er det faktisk dem her :
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/Display...
#8 davenport 19 år siden