Ville lige høre om der er nogle der har nogel gode idéer til et radio program? Det behøver ikke nødvendigvis at handle om film. Det skal vare ca. 4 min.
Håber I kan hjælpe.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Hvad med noget om fremtidens underholdning? Man kunne fortælle om sammensmeltningen af tv, internet osv. til et medie. Så kunne folk ringe ind med deres visioner og idéer.
Eller noget om hvordan ældre ser på ungdommens muligheder iht. underholdning. Så kunne man interviewe forskellige generationer, og de kunne fortælle om hvad der var "in" da de var unge. Det kunne være omkring det første tv, den første biograftur osv. Min far var den første der købte et tv i den landsby han boede i, og naboerne blev inviteret på tv-aftner. Det finder jeg meget interessant, set i forhold til de muligheder vi har i dag.
Jeg skal se om jeg kan komme på flere :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#5: Jeg havde lige glemt perioden mellem 9 og 16, sorry.
I øvrigt udmærkede forslag, men i mine øjne virker de for omfattende til et 4-minutters segment. Pdas. kan man nå meget på 4 minutter, men det kommer nok også lidt an på, hvor meget tid spørgeren er villig til at bruge på projektet (er det til P1, er det til Oasen eller er det blot en beskrivelse til et skoleprojekt?).
#1 Guts 20 år siden
Ville lige høre om der er nogle der har nogel gode idéer til et radio program?
Det behøver ikke nødvendigvis at handle om film. Det skal vare ca. 4 min.
Håber I kan hjælpe.
#2 davenport 20 år siden
#3 Guts 20 år siden
Jeg håber du kan hjælpe Davenport. Du plejer at være fuld af gode idéer.
#4 myggen 20 år siden
Og så kunne det være lidt rart med en smule mere info, i hvert fald hvis jeg skal udfolde min kreativitet.
#5 davenport 20 år siden
Hæh, tak.
Hvad med noget om fremtidens underholdning?
Man kunne fortælle om sammensmeltningen af tv, internet osv. til et medie. Så kunne folk ringe ind med deres visioner og idéer.
Eller noget om hvordan ældre ser på ungdommens muligheder iht. underholdning. Så kunne man interviewe forskellige generationer, og de kunne fortælle om hvad der var "in" da de var unge.
Det kunne være omkring det første tv, den første biograftur osv.
Min far var den første der købte et tv i den landsby han boede i, og naboerne blev inviteret på tv-aftner. Det finder jeg meget interessant, set i forhold til de muligheder vi har i dag.
Jeg skal se om jeg kan komme på flere :)
#6 Morbid 20 år siden
#7 myggen 20 år siden
I øvrigt udmærkede forslag, men i mine øjne virker de for omfattende til et 4-minutters segment. Pdas. kan man nå meget på 4 minutter, men det kommer nok også lidt an på, hvor meget tid spørgeren er villig til at bruge på projektet (er det til P1, er det til Oasen eller er det blot en beskrivelse til et skoleprojekt?).
#8 davenport 20 år siden
Så kunne det jo bare være et lille indslag om onani. Det tager sjældent længere ;D
#9 myggen 20 år siden
#10 davenport 20 år siden