Hvilket også er den eneste film som har fået dette. Den er hæslig.
"Anja After Victor" "Guarding Tess"
følger lige efter.
Kunne selvfølgelig også bare poste min liste. For 10erne er jeg forholdsvis gavmild med, men mener jeg en film fortjener det så får den det også: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=12472271
#20 Det glæder mig hver gang jeg ser Closer højt på folks lister.
Elvis Hansen, en samfundshjælper - alene titler antyder at det er noget crap. Lyder som noget Erik Clausen kunne være involveret i.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Dog ikke, det er en dansk komedie fra 80'erne. Den eneste grund til at den har gjort indtryk i sin tid, er p.g.a. de store patter der er med, deraf de to stjerner. :)
The Singing Detective (2003) 1 The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005) 2 The Black Madonna (2007) 3 Disaster Movie (2008) 3 I Know Who Killed Me (2007) 3 The Black Hole (1979) 3
Hmm, jeg husker ikke "The Singing detective" som SÅ dårlig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Har aldrig rigtig brugt siden til andet end at tjekke skuespilleres/instruktørers bagkatalog og sådan. Anede ærlig talt ikke at man kunne holde styr på hvilke film man har set, som nogen snakker om, hvordan virker det?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#28: Har kigget lidt på det derinde nu, og finder ikke rigtig my movies feauren særlig hjælpsom da den er sat ret klumpet op. Tak for hjælpen anyway :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#21 filmz-jonasgr 14 år siden
Hvilket også er den eneste film som har fået dette. Den er hæslig.
"Anja After Victor"
"Guarding Tess"
følger lige efter.
Kunne selvfølgelig også bare poste min liste. For 10erne er jeg forholdsvis gavmild med, men mener jeg en film fortjener det så får den det også: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=12472271
Det glæder mig hver gang jeg ser Closer højt på folks lister.
Elvis Hansen, en samfundshjælper - alene titler antyder at det er noget crap. Lyder som noget Erik Clausen kunne være involveret i.
'Cause I'm evil"
#22 filmz-Utyske 14 år siden
Dog ikke, det er en dansk komedie fra 80'erne. Den eneste grund til at den har gjort indtryk i sin tid, er p.g.a. de store patter der er med, deraf de to stjerner. :)
Og her er lidt bevismateriale: http://playmate.elles-se-mettent-nues-pour-nous.fr...
Og traileren til filmen:
#23 Sweetiebellefan 14 år siden
#24 Åkepool 14 år siden
Elvis Hansen får 6/6 alene for de tits.....God damn!! Det var den eneste grund til at jeg så den i tidernes morgen.
#25 Åkepool 14 år siden
The Singing Detective (2003) 1
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005) 2
The Black Madonna (2007) 3
Disaster Movie (2008) 3
I Know Who Killed Me (2007) 3
The Black Hole (1979) 3
Hmm, jeg husker ikke "The Singing detective" som SÅ dårlig.
#26 Lord Beef Jerky 14 år siden
#27 Collateral 14 år siden
#28 filmz-Utyske 14 år siden
Du laver en profil derinde, så kan du stemme på filmene, eller tilføje dem til "My Movies".
#29 Collateral 14 år siden
#30 filmz-Utyske 14 år siden