Jeg er først for alvor begyndt at bruge den indenfor de sidste par år og jeg kan godt lide at det først og fremmest er med til at holde styr på hvilke film jeg har set. Nu er jeg så også begyndt at kombinere det med at skrive nogle ord om alle de film jeg ser, så jeg kan huske hvad jeg mener om dem.
423 titler er det indtil videre blevet til.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
285 titler. Bruger det ikke rigtigt. Nåede op på ca. 1600 film på Flixter på Facebook, men har slettet det hele nu...lidt ærgeligt, men den eneste måde, jeg kunne blocke for alle applikationer.
Ellers har jeg mit eget Excel-ark, hvor jeg giver karakter til de film, jeg ejer.
Jeg bruger det også primært til at holde styr på hvilke film jeg har set og fra tid til anden kigger jeg listen igennem og overvejer om der er karakterer der har ændret sig i mellemtiden, hvilket jo kan ske.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#1 chronaden 14 år siden
Hvad siger jeres? :)
#2 dyg 14 år siden
Jeg har stemt på hele 84 film, selvom jeg normalt aldrig gider afgive bedømmelser derinde.
#3 filmz-Utyske 14 år siden
#4 filmz-Bruce 14 år siden
#5 chronaden 14 år siden
Den er nu meget god at bruge til tider når jeg helt har glemt om jeg har set den film eller ej, eller bare glemt hvad jeg syns om den :P
Hvad gav du den? :D
#6 filmz-Bruce 14 år siden
#7 filmz-jonasgr 14 år siden
423 titler er det indtil videre blevet til.
'Cause I'm evil"
#8 Skeloboy 14 år siden
Ellers har jeg mit eget Excel-ark, hvor jeg giver karakter til de film, jeg ejer.
#9 chandler75 14 år siden
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=2723038
#10 filmz-Utyske 14 år siden