Okay, så der er ingen der arbejder på IMDb? Er der så nogen der ved hvordan man sender spørgsmål til dem, for jeg har tjekket 'Help' ud, men kan ikke finde det.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Me too. Jeg skriver sjældent selv på forummet, fordi debatterne har en tendens til at ende i mudderkastning, og der er en hel del trolls.
Ende i mudderkastning? For mig at se, virker det nærmest, som om de begynder med det. Der når i hvert fald sjældent at løbe mange indlæg på en tråd, før det er igang! :)
Jeg bruger dog også mest min profil derinde til at læse i forummet, som nogle gange indeholder interessante oplysninger og synsvinkler - selv om der desværre også er mange fladpandede indslag.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1 Nicki52 16 år siden
#2 christianhg 16 år siden
#3 chronaden 16 år siden
#4 database 16 år siden
#5 Thomsen 16 år siden
#6 Ericmase 16 år siden
#7 Nicki52 16 år siden
#8 MOVIE1000 16 år siden
#9 Nicki52 16 år siden
Det andet er nemt nok.
#10 evermind 16 år siden
Ende i mudderkastning? For mig at se, virker det nærmest, som om de begynder med det. Der når i hvert fald sjældent at løbe mange indlæg på en tråd, før det er igang! :)
Jeg bruger dog også mest min profil derinde til at læse i forummet, som nogle gange indeholder interessante oplysninger og synsvinkler - selv om der desværre også er mange fladpandede indslag.