Gravatar

#1 Nicki52 16 år siden

Hvor mange som mig har en IMDb profil og bruger den?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 christianhg 16 år siden

Jeg har. Jeg bruger den til at rate film og til at indstille display options i forum. Jeg prøvede vist også at opdatere "My Movies" engang.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#3 chronaden 16 år siden

Bruger den til at læse indlæg fra brugerne og rate film.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#4 database 16 år siden

Samme som #3
Gravatar

#5 Thomsen 16 år siden

Me too. Jeg skriver sjældent selv på forummet, fordi debatterne har en tendens til at ende i mudderkastning, og der er en hel del trolls.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6 Ericmase 16 år siden

Jeg har også en og gør det samme som #3 og #4. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#7 Nicki52 16 år siden

Okay, så der er ingen der arbejder på IMDb? Er der så nogen der ved hvordan man sender spørgsmål til dem, for jeg har tjekket 'Help' ud, men kan ikke finde det.
Gravatar

#8 MOVIE1000 16 år siden

jeg har en bruger men bruger den kun til at rate da jeg ikke lige kan finde ud af det andet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Nicki52 16 år siden

Det andet er nemt nok.
Gravatar

#10 evermind 16 år siden

Thomsen (5) skrev:
Me too. Jeg skriver sjældent selv på forummet, fordi debatterne har en tendens til at ende i mudderkastning, og der er en hel del trolls.

Ende i mudderkastning? For mig at se, virker det nærmest, som om de begynder med det. Der når i hvert fald sjældent at løbe mange indlæg på en tråd, før det er igang! :)

Jeg bruger dog også mest min profil derinde til at læse i forummet, som nogle gange indeholder interessante oplysninger og synsvinkler - selv om der desværre også er mange fladpandede indslag.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: