Gravatar

#1 Skeloboy 18 år siden

Sad lige og stenede IMDB Top250, fordi jeg lige for en gangs skyld skal købe nye dvd'er.

Kom til at tænke på, hvor mange film folk har set fra den liste?

Har set 151 af dem, og ejer selv 129. Går også en hel del efter den liste, for den synes jeg er bedst, hvis jeg skal købe film, jeg ikke har hørt om.

Top250
Gravatar

#2 Guts 18 år siden

122 stk....! Talte ikke lige hvor mange jeg ejer!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#3 tiany 18 år siden

115 stk, men en del af dem er det mange år siden jeg har set
Valar morghulis
Gravatar

#4 dh-ad 18 år siden

146, nåede de 100 allerede ved nr. 133. Der var godt nok ikke mange jeg kendt herefter...
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#5 Benway 18 år siden

200 helt præcist, men der er også en del jeg har en ret begrænset erindring om.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 Skeloboy 18 år siden

Samme her, #4. I top50 er der kun 6 jeg ikke har set...M, Treasure of Sierra Madre, og så de 4 hitchcockfilm...ham har jeg aldrig lige kommet i gang med at se noget af
Gravatar

#7 The Insider 18 år siden

188 har jeg set. Jeg har også et par på listen, som jeg endnu ikke har fået set.
War. War never changes.
Gravatar

#8 chronaden 18 år siden

denne tråd har næsten lige været oppe på filmz :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#9 rasser 18 år siden

148 for mit vedkommende. Jeg ejer derudover 7 film fra listen, jeg ikke har fået set; og det er nogle ret pinlige titler imellem (Lawrence of Arabia, Vertigo!, 7 Samuraier, Rear Window bl.a.).
Gravatar

#10 Skeloboy 18 år siden

Heher, #8, fair nok:), er ny her på filmz, men mente ikke jeg kunne se en lignende tråd...selvom det er temmelig indlysende den burde være her.

Skriv ny kommentar: