Gravatar

#21 filmz-Orion 20 år siden

Jeg synes det ville være ret så åndssvagt at lave en efterfølger til "Jaws", fordi den virker så helstøbt som den er. Efterfølgere ville hurtigt blive noget typisk vandet, hvorved disse ville køre mere på folks "urge" efter at se folk blive angrebet af en stor haj; karakter-portrætterne ville blive lagt i stikken og...hmmm...vent lige lidt...

:)
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#22 The Insider 20 år siden

Har et ret morsomt interview med David Fincher i et nyligt engelsk nummer af Total Film. Her snakker ham om et manuskript til Se7en 2 (eller ei8ht, som tusindvis af fans har slynget det ud), hvori Somerset (Morgan Freeman) vender tilbage med synske kræfter. Lød spændende :-)

Jeg tror ikke der er en eneste film, det er UMULIGT at lave en fortsættelse til. Alt kan lade sig gøre. Karakterer kan blive genopvækket, andre karakterer kan træde til, bipersoner fra tidligere film kan få mere prominente roller, eller filmen kan finde sted lang tid før eller efter den oprindelige film. Men fortsættelser til fx "Lawrence of Arabia", "Gattaca", "Million Dollar Baby", "Heat", "Memento", "Once Upon a Time in the West", "One Flew Over The Cuckoo's Nest" og "Blade Runner" ville da være lidt ærgerligt... :-)
War. War never changes.
Gravatar

#23 mr gaijin 20 år siden

"2 Million Dollar Baby" lyder da ellers som en god ide.

Hun bliver vækket fra de døde som en cyborgzombie, og sammen med Freeman og Eastwood bokser hun alle tidligere DDR-ludere til tomatsovs, mens hun spytter efter rednecks. I smell money!

Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#24 filmz-Bruce 20 år siden

#18 Hehe :)

#22 Det er da lutter gode efterfølgere ;)

Twice upon a time in the west
Billion dollar adult
Two flew over under the Cuckoos nest
8ight
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 Popeye 20 år siden

'Gone with the wind' kan der vist ikke syltes mere på.
...and then some
Gravatar

#26 The Insider 20 år siden

#25, der kom da en enkelt tv-serie :-)
War. War never changes.
Gravatar

#27 Popeye 20 år siden

#26 Hmm...har jeg aldrig hørt om. Den kan da umuligt have været god, eller hvad ?
...and then some
Gravatar

#28 The Insider 20 år siden

Jeg har ikke set den, men den er da relativt kendt og blev vistnok også et godt seerhit. http://www.imdb.com/title/tt0108915/combined
War. War never changes.
Gravatar

#29 filt 20 år siden

Higlander ville også være ret umuligt... nåeh nej. Der kunne jo laves 4 efterfælgere og en TV-serie. Har også hørt der er en femte film og en animé på vej.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#30 gi-jones 20 år siden

#25: Done with the wind.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: