Jeg overvejer stærkt at købe denne udgivelse af Inception. Det eneste der egentlig holder mig tilbage er, om der er ekstra materiale med eller ej. Er der nogen, som kan svare på det spørgsmål for mig? På forhånd mange tak.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Det eneste der egentlig holder mig tilbage er, om der er ekstra materiale med eller ej. Er der nogen, som kan svare på det spørgsmål for mig? På forhånd mange tak.
Uden at vide det, så tror jeg vel at 3 diske, en kuffert, en snurretop og en booklet af en art tyder på, at der nok er bare lidt ekstramateriale med :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
hehe! Var nu sagt i sjov. Jeg køber dog klart denne lækre indpakning, og så må jeg se om jeg kan låne ekstramaterialet, enten på den danske blu ray udgivelse, eller nok mere fra bekendte der køber den herhjemme. Men en fan, det er jeg da :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#1 neran 14 år siden
#2 filmz-ab 14 år siden
#3 HonoDelLoce 14 år siden
Uden at vide det, så tror jeg vel at 3 diske, en kuffert, en snurretop og en booklet af en art tyder på, at der nok er bare lidt ekstramateriale med :D
#4 filmz-ab 14 år siden
#5 neran 14 år siden
#6 Michael Andersen 14 år siden
http://www.nolanfans.com/2010/09/03/inception-limi...
Altså en udgivelse der afspejler filmen: masser af lir og ikke så meget indhold. BOOM! :P
Nå hej hej, jeg må løbe ;P
#7 filmz-ab 14 år siden
On your tombstone, it should read: Always at the wrong place at the wrong time :-)
Jeg køber alle versioner af filmen, og håber på, at en af dem har ekstramateriale :-)
#8 Yoda 14 år siden
Haha ... genialt! A true fan ... of a true masterpiece! ;-)
#9 filmz-ab 14 år siden
hehe! Var nu sagt i sjov. Jeg køber dog klart denne lækre indpakning, og så må jeg se om jeg kan låne ekstramaterialet, enten på den danske blu ray udgivelse, eller nok mere fra bekendte der køber den herhjemme. Men en fan, det er jeg da :-)
#10 elwood 14 år siden
Fan siger du... hehe prøv du lige og spørg, hvor mange udgaver af The Dark Knight som cansi han har 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"